Geplaatst 7 uur geleden7 u. Hier heb ik net met plezier naar geluisterd, de "Radio Caroline" periode van R.N.I. met Larry Tremaine, een Amerikaanse DJ uit Los Angeles die het lekker op de "USA Top 40" manier doet, veel tijdmeldingen, veel jingles (waaronder diverse keren Caroline Shure-shot) en mijn favoriete muziek uit 1970... veel C.C.R. en "Love like a man"-Ten Years After, "Vehicle"-Ides of March, "Black night"-Deep Purple en nog veel meer leuks.Lekker 56 jaar terug in de tijd..... Digitale kopie " de buren" in 2003 - CD-R "RNI disc-16 track-12"Radio Caroline - 20 Juni 1970 - 1158-1300 uur - Nieuws Bob Mackay daar Larry Tremaine Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 3 hours ago, Henk-Anna Loog said:Hier heb ik net met plezier naar geluisterd, de "Radio Caroline" periode van R.N.I. met Larry Tremaine, een Amerikaanse DJ uit Los Angeles die het lekker op de "USA Top 40" manier doet, veel tijdmeldingen, veel jingles (waaronder diverse keren Caroline Shure-shot) en mijn favoriete muziek uit 1970... veel C.C.R. en "Love like a man"-Ten Years After, "Vehicle"-Ides of March, "Black night"-Deep Purple en nog veel meer leuks.Lekker 56 jaar terug in de tijd.....Digitale kopie " de buren" in 2003 - CD-R "RNI disc-16 track-12"Radio Caroline - 20 Juni 1970 - 1158-1300 uur - Nieuws Bob Mackay daar Larry Tremaine Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk KruizeBeste Henk, Are you sure about the date? After consulting Jan-Fre's Index, the records played tie up with the day before (19th June). On the 20th Radio Caroline reverted back to RNI.Mvg,John C
Geplaatst 17 minuten geleden17 min. 55 minutes ago, PowerMusic said:Datum klopt in het nieuws zit de landing van de Sojoes 9 op die dag.Beste Ed, Which date are you saying is correct? Wikipedia shows that Soyuz 9's landing was on the 19th.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.