Geplaatst 3 uur geleden3 u. Prachtige beelden! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Stream 1.EDIT : Op 4:13 zie je Andy Archer (zittend) en Tony Allan (staand). 2 uur geleden2 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Het blijft altijd persoonlijk denk ik, maar dat dit prachtige beelden zijn ben ik helemaal met Ben eens, dankjewel dus Ben!Wat een bijzondere en enerverende periode was dit in de historie van Radio Caroline. De testuitzendingen eind 1972, de afgebroken mast, de 'muiterij', de 'ontsnapping' naar zee en later Veronica vanaf de Mi Amigo en daarna Caroline op 2 golflengtes!Ik was 17 toen en vond het allemaal ongelofelijk spannend!En dan nu deze beelden: geweldig!Groeten,Wim
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Mooie beelden. Maar die man aan het begin heeft een geweer bij zich, toch? Het was duidelijk niet allemaal Loving Awareness op de vrije Noordzee.
Geplaatst 5 minuten geleden5 min. Will, volgens mij is de man met het geweer kapitein van der Kamp tijdens de 'muiterij'.Groeten,Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.