Geplaatst 23 juni23 jun Rondleiding bij het AM zendstation van 1010WINS, de bekende nieuwszender in NYC Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juli2 jul Heel mooi Ruud!O.a. in de herfst- en wintermaanden heb ik WINS 1010 (khz) hier 's morgens al vaak ontvangen....Met een groet,HA
Geplaatst 22 juli22 jul 1010WINS had ik tijdens verblijf in NY vaak aan staan. Tot ik hetzelfde nieuws voor de derde keer hoorde...
Geplaatst 22 juli22 jul 11 uur geleden zei Jingle192:1010WINS had ik tijdens verblijf in NY vaak aan staan. Tot ik hetzelfde nieuws voor de derde keer hoorde...En tegenwoordig veel meer zenders, vooral de regionale commerciele omroepen die nieuws als een moetje zien en het goedkoopst van het goedkoopst uitzenden en maar 4 nieuwe bulletins per dag hebben dat zou bij de wet verboden moeten worden ze willen radio uitzenden maar moet bij de wet ook echte radio worden met eigen nieuws redactie en al.
Geplaatst 23 juli23 jul In Nederland hebben we tegenwoordig TalkRadio Nieuws die in blokken van 20 minuten non stop nieuws uitzendt.
Geplaatst 23 juli23 jul 18 uur geleden zei Andree:En tegenwoordig veel meer zenders, vooral de regionale commerciele omroepen die nieuws als een moetje zien en het goedkoopst van het goedkoopst uitzenden en maar 4 nieuwe bulletins per dag hebben dat zou bij de wet verboden moeten worden ze willen radio uitzenden maar moet bij de wet ook echte radio worden met eigen nieuws redactie en al.Jij denkt zeker dat deze zenders het zo breed hebben dat ze wel een hele eigen nieuwsredactie kunnen optuigen. Daar is natuurlijk geen sprake van.
Geplaatst 23 juli23 jul Auteur 10 uur geleden zei thijs5326:In Nederland hebben we tegenwoordig TalkRadio Nieuws die in blokken van 20 minuten non stop nieuws uitzendt.AI gegenereerd, worden we daar blij van?
Geplaatst 23 juli23 jul 2 uur geleden zei Gerard van den Ende:Jij denkt zeker dat deze zenders het zo breed hebben dat ze wel een hele eigen nieuwsredactie kunnen optuigen. Daar is natuurlijk geen sprake van.Dat betekent dat ze te weinig inkomsten hebben en krap het hoofd boven water kunnen houden, niet levensvatbaar dus, daarom moeten er strengere eisen gaan komen rondom de nieuws voorziening, wat betekent dat veel regionale commerciele zenders kopje onder gaan, waar door er ruimte komt voor landelijke zenders die in bepaalde gebieden slecht te ontvangen zijn hun ontvangst kunnen opkrikken.
Geplaatst 23 juli23 jul 7 minuten geleden zei Andree:Dat betekent dat ze te weinig inkomsten hebben en krap het hoofd boven water kunnen houden, niet levensvatbaar dus, daarom moeten er strengere eisen gaan komen rondom de nieuws voorziening, wat betekent dat veel regionale commerciele zenders kopje onder gaan, waar door er ruimte komt voor landelijke zenders die in bepaalde gebieden slecht te ontvangen zijn hun ontvangst kunnen opkrikken.aub. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.