Geplaatst 30 juni30 jun Populair bericht Morgen is het 1 juli, wat deden we zoal op 1 juli 1974 ? 52 jaar geleden.Nu ik het weer lees, "als de dag van gisteren"uitleg, Hans = Hans Mondt de planning baas. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 30 juni30 jun bewerkt door Juul
Geplaatst 30 juni30 jun 37 minutes ago, Juul said:Morgen is het 1 juli, wat deden we zoal op 1 juli 1974 ? 52 jaar geleden.Nu ik het weer lees, "als de dag van gisteren"uitleg, Hans = Hans Mondt de planning baas. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Beste Juul,Under Alarmschijf, it mentions even and odd days. Does that refer to the date number, as 1st July= odd.mvg,John C
Geplaatst 30 juni30 jun Auteur Komt bij dat ik het gewoon niet snap...................................
Geplaatst 30 juni30 jun 2, 4, 6, 8 enz zijn even dagen en 1, 3, 5, 7 oneven. Zo begrijp ik het althans.
Geplaatst 30 juni30 jun Auteur 3 uur geleden zei Harm:2, 4, 6, 8 enz zijn even dagen en 1, 3, 5, 7 oneven. Zo begrijp ik het althans."lekker belangrijk".............................
Geplaatst 30 juni30 jun 4 hours ago, Harm said:2, 4, 6, 8 enz zijn even dagen en 1, 3, 5, 7 oneven. Zo begrijp ik het althans.Dear Harm,When I first read it, I was thinking days of the week ( Monday= 1 up to Sunday= 7). Then after I'd sent the first post, I realised that the date number was glaringly obvious.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.