Geplaatst 5 juli5 jul Dit is een opname uit het archief van wijlen Paul van Gelder. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 juli5 jul Waarom hebben de programma's van Paul vaak en verschillende titel? Slaat dat op de inhoud?
Geplaatst 5 juli5 jul Auteur Leuk dat je interesse toont in deze programma's, Juul!12 minuten geleden zei Juul:Waarom hebben de programma's van Paul vaak en verschillende titel? Slaat dat op de inhoud?Zie ook dit item voor de introductie van deze programma's van Paul :https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/74970-radio-1-vara-21-11-1997-0200-0400-paul-van-gelder-geen-tijd-met-live-optreden-van-glue-in-the-jelly/De titel slaat inderdaad op de inhoud. Paul had heel vaak gasten in de studio, die dan live optraden voor de VARA microfoon. 5 juli5 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 5 juli5 jul Ik snap het Ben.Ik kwam in m'n archief een stukje tegen uit het Haarlems dagblad van 22 maart 1999 - de radio dag waar Paul ook uitgebreid aan het woord kwam. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 5 juli5 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 5 juli5 jul Auteur Leuk om weer 's terug te lezen, Juul. Dat was de eerste keer dat ik een radiodag bezocht. Ik jij inderdaad ook 😉 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Foto : Martin vd Ven.Deze en alle andere foto's van die radiodag staan op de fotowebsite van Martin en Hans: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.