Geplaatst 5 juli5 jul Populair bericht Ik zie dit in m'n archief.................waarom ik het heb bewaard. Geen idee. Maar voordat ik het wegdoe hier is het. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 juli5 jul Auteur 2 uur geleden zei Theo PE1OPQ:Al weer weg gehaald Juul?TheoNee hoor. Werkt gewoon.
Geplaatst 5 juli5 jul Helaas ik niet ☹️Theo Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 juli5 jul Werk nog steeds Theo, maar het lijkt erop dat er iets misgaat, vermoedelijk een pixeldrain dingetje.De oplossing voor dit moment: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 juli6 jul 16 uur geleden zei Vincent:Werk nog steeds Theo, maar het lijkt erop dat er iets misgaat, vermoedelijk een pixeldrain dingetje.De oplossing voor dit moment: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dank je Vincent ik denk dat het komt omdat ik met een MiFi werk via het 5G netwerk van Vodafone.Inloggen bij pixeldrain loste het ook op zie ik net.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.