Wednesday at 12:02 PM4 days Ik heb van Ad Couwenberg zijn 23 plakboeken over de zeezenders (juni 1967-1974) gekregen en in één van de boeken over 1972 zit deze Beatles Top 100. Ik vermoed dat deze ergens in 1972 door een zeezender is uitgezonden. Wie herkent deze Top 100 en/of weet waar/wanneer deze uitgezonden is. Ik heb Ad zelf gevraagd, maar die weet het niet meer.
Wednesday at 02:32 PM4 days Ik zou niet weten waar deze Beatles Top 100 ooit is uitgezonden.Het is wel verreweg de meest bizarre Beatles Top 100 die ik ooit gezien heb hahaDon t pass me bye op 3 en bv yesterday op nummer 91??
Thursday at 10:52 AM3 days Ik heb geen idee wanneer het uitgezonden is helaas. Wat me wel opvalt is dat de nummers die er in staan allemaal uitgebracht zijn in de periode 1962- begin 1969. De nummers 1 t/m 15 zijn op Hey Jude na allemaal van de The White Album en van het Yellow Submarine album. Er staan geen nummers op van de albums Abbey Road en Let It Be. Ik ga er vanuit dat deze top 100 begin 1969 uitgezonden is, aangezien er nummers op staan van het album Yellow Submarine dat in januari 1969 is uitgebracht. Het eerstvolgende album Abbey Road is pas in september 1969 uitgekomen en daar staan geen nummers van in de lijst. Ook staan de singles Get Back en The Ballad Of John And Yoko uitgebracht respectievelijk april en mei 1969 er niet in.
Thursday at 11:03 AM3 days Author Dankjewel voor je analyse, RonSanJoy! Hiermee zal ik de vraag nog 's aan Ad voorleggen als ik 'm weer spreek.