Geplaatst 13 juli13 jul Op 10-7-2026 om 20:42 zei Juul:Als ik de top 40 al "haalde" was dat gewoon twee Maar ik verbaas mij er over dat ruim 50 jaar na dato mensen zijn die over zoiets volstrekt onbelangrijks zich gaan afvragen "hoe zit dat nou?".Vanmiddag had ik het er met Ad nog over, zijn reactie;"de kleur van de top 40 ?,.....de standen waren wel goed? hebben ze niks anders te doen?..................Dit is helaas de beleving van de mensen zoals jullie voor wie het dagelijks werk was, voor mensen die Veronica en Noordzee als luisteraar meemaakten - of het na 50 jaar herbeleven - zijn die details juist interessant. Daar zou Ad zich in moeten kunnen verplaatsen. Zo niet, kan hij er op zijn minst vereerd over zijn.
Geplaatst 15 juli15 jul Rob Out in samenspraak met Lodewijk vd Velden van drukkerij van Dam. En je weet, denk ik, Out had ook bij Muziekparade gewerkt, hij was daar hoofdredacteur, van Strengholt. Dus hij wist wel hoe het werkte.Zo simpel kan het dus blijkbaar zijn Juul, dank! Die drukkerij en Lodewijk waren blijkbaar behoorlijke stakeholders (zou je tegenwoordig zeggen) bij Veronica, waar het het drukwerk betreft.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.