Geplaatst 25 juli25 jul 6 uur geleden zei Ben:Maar alleen als je 'm digitaliseert en hier op 't forum aanbiedt, ga je dat doen?En om je een idee te geven, zo klinkt 't : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Nee, laat maar als ik alle taferelen hier zo lees.
Geplaatst 25 juli25 jul Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Reclame bevestiging voor Radio Andorra uit archief van Sylvain Tack
Geplaatst 25 juli25 jul 7 uur geleden zei Ben:Dank je, Vincent. Maar dit draadje heeft het probleem van de opnamen, die we nu gaan missen wel verkleind dankzij de bijdragen van Hans en jou, waarbij jullie een aantal opnamen gedeeld hebben. Ik lees dat Douwe ook nog opnamen heeft, als hij die ook zou willen delen is de schade toch weer beperkt. En de mij erg dierbare RNI FM opname van Brian McKenzie staat inmiddels ook hier op 't forum. Zoals de Engels sprekenden wel zeggen, "There's some bad news and some good news".Ik heb mijn opnames even doorgelopen en geen aanvullingen. De meeste die Hans en Vincent noemden had ik ook maar dat schiet niet op dus.
Geplaatst 26 juli26 jul Auteur Bedankt voor het kijken, Douwe. Dan houdt de oproep in dit draadje hier op: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Zaterdag om 04:17 3 d. Op 24-7-2026 om 10:13 zei Ben:Leuk, Theo. Ik ben benieuwd. Ik doe dat nu zo: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik heb een fijne spons in repen geknipt en zo'n reepje doe ik dan om de wiskop. Dat sponsje vult zich met WD40 en dat laat ik de cassetteband met snelspoelen over dat sponsje lopen. Eén keer heen en weer spoelen en vervolgens de cassette digitaliseren. Soms werkt het en soms wil de band dan helemaal niet meer draaien.WeerberichtLeuk om weten dit ,dank je .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.