Geplaatst 27 juli27 jul In één van m'n postings op het Tapedeckforum kwam ik een filmpje van Techmoan tegen over deze Japanse Audio Cassette cleaner uit de jaren '80, de JAPT JT-1000Of het ook echt werkte heb ik geen idee van. 27 juli27 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 27 juli27 jul Auteur Ja, klopt. Hier is er nog één, die op ebay te koop is (leve het 3D printen) : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren En op videogebied levert dit bedrijf allerlei mogelijkheden, zelfs voor de Video 2000 banden maar niet voor N1500/N1700 b anden : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren En deze ook voor videobanden : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 juli27 jul Ik heb tijdens mijn werkzame leven veel met DAT recorders gewerkt en daar hadden we wel DAT recorder clean tapes. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 27 juli27 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 27 juli27 jul Auteur Ik heb ze ook Juul. Die bestaan ook voor cassetterecorders en videorecorders. Maar die doen wat anders, die maken de kop schoon. De apparaten hierboven maken de tape schoon, althans dat zouden ze moeten doen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.