Geplaatst 3 uur geleden3 u. Aan de zomer van 1970 heb ik hele fijne herinneringen, vooral van het luisteren naar RNI, de stoorzender op het middengolf signaal was wel een beetje hinderlijk, maar ik luisterde gewoon door. Daar dachten mijn ouders toen "iets anders" over... "Jongen, zet dat gejengel toch eens af, wordt je daar nou niet knettergek van???". En toen ik Pa en Ma bekende dat ik er dus niet gek van werd maar er graag naar luisterde, toen kreeg ik het idee als ik zo naar ze keek, dat ze me de dag erna naar de huisarts wilden sturen... Tja, een zeezenderfan heeft nu eenmaal een ander DNA en denkpatroon als de gewone Standaard Homo-Sapiens. Bij deze nog een leuke opname, jazeker...met gratis gejengel, aangeboden door de Britse GPO, je hoort Alan en Michael met de Top 30 op "Aar-En-Aai"Digitale kopie "de buren in 2003" - CD-R "RNI disc-4 track-11"RNI - 5 Juli 1970 - 1400-1518 uur - Alan west / Michael Lindsay Top 30 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. De lijst: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.