Geplaatst 12 uur geleden12 u. Populair bericht Ik heb het geloof ik ooit al eens gepost. Ik schreef een artikel in een blad voor zendamateurs DKARS in 2017. Misschien leuk om telezen ? Voor de nieuwe forum leden. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Voor de verzamelaars.........................10 jaar terug in de tijd. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 11 uur geleden11 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 42 minuten geleden42 min. Juul,Jammer dat het Online Magazine DKARS er niet meer is....Ondertussen doemde er nog een probleem op: “waar zijn de zendkristallen van 1562 kHz en 557 kHz gebleven?”Prachtig stukje tekst van jullie over de kristallen! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Zulke kristallen kocht ik bij Dumpwinkels en met een beetje geluk, kon ik ze gebruiken.Groet,HA
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.