Geplaatst 3 uur geleden3 u. Voor Hitnoteringen ben ik de Zeezender Top 74 aan het plaatsen. Daarbij corrigeer ik altijd alle typo's die door de jaren heen gemaakt zijn. Ook koppel ik alle nummers en artiesten aan musicbrainz, of als deze nog niet bestaat voeg ik 'm toe. In de betreffende lijst kom ik Boro - Mustang tegen. De uitvoerende artiest staat niet in musicbrainz (en moet ik dus toevoegen). Alleen wie of wat is Boro? Is dat een projectje van Gerard Stellaard (die man zit in ieder geval als producer achter zowel Mustang als Disco Wonder) Of zijn er nog anderen bij betrokken. Iemand enig idee?
Geplaatst 14 minuten geleden14 min. Ik weet dat Boro een studioformatie was, bestaande uit Nederlandse en Molukse leden.Mustang is in 1978 uitgebracht bij EMI.Karel van Cooten gebruikte het nummer destijds als tune bij Radio Nationaal.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.