Geplaatst 1 uur geleden1 u. Deze 2 opnames had ik vanmorgen in de DVD speler, precies 56 jaar geleden, RNI uit September 1970, voor mij is en blijft de RNI periode Februari-September 1970 nog de allerbeste periode van RNI... maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik heb hele fijne herinneringen uit die tijd, vandaar, trouwens, als je straks naar de opname van Michael Lindsay luistert dan begint ie met een pianotune... mijn vraag nu, weet iemand van jullie welk plaatje dat dat is????? Zou je me heel blij mee maken.Luister lekker mee met Mark Wesley en Michael Lindsay met zijn rebound show.... Radio zoals ie nu (helaas) niet meer gemaakt wordt.RNI - Zondag 13 September 1970 - 0900-1030 - live - Mark Wesley Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren RNI - Zondag 13 September 1970 - 1100-1200 - live- "Rebound show" - Michael Lindsay Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Identified by Shazam: the piano piece is by Claude Bolling. "La Reussite" from the movie Borsalino
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.