Geplaatst 21 uur geleden21 u. Heeft iemand dit uur compleet? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19761210-1900-1945-LexHarding-DeNederlandseTop40
Geplaatst 20 uur geleden20 u. Ik heb even geluisterd. Ik heb slechts 45 minuten en na het beluisteren blijkt het tweede gedeelte daarvan audio te zijn van het Veronica Countdown 1976 TV programma.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 18 uur geleden zei dave76:Ik heb even geluisterd. Ik heb slechts 45 minuten en na het beluisteren blijkt het tweede gedeelte daarvan audio te zijn van het Veronica Countdown 1976 TV programma.Ja helaas wel een stukje Colins er bij zo Dave ... 13 minuten geleden13 min. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 38 minuten geleden38 min. 1 uur geleden zei Jaap De Vries:Ja helaas wel een stukje Cllins er bij zo Dave ...Klopt. Tom Collins presenteerde Countdown 1976. Het programma ging niet alleen over het uitreiken van de nummer 1-awards aan verschillende artiesten maar ook over de geschiedenis van de ruimtevaart. Het geheel werd opgenomen op luchthaven Schiphol. Dit was de allereerste gedeelde Countdown uitzending. Op 1 januari 1978 was er nog tweede Countdown jaaroverzicht van 1977 te zien waarin Lex Harding, Ad Bouman en anderen te zien waren als gangsters.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.