Geplaatst Gisteren om 07:121 d. Populair bericht Dit zijn opnamen uit het archief van Jürgen Baucke. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 6 uur geleden6 u. bewerkt door Ben
Geplaatst Gisteren om 08:511 d. Bedankt Ben. Uit een mooie tijd en prachtige kwaliteit.Vraag me alleen af of de data kloppen. Peter Brian (Peter van Dam) was aan boord van 27 februari tot eind maart 1975.UPDATE: Ik hou het op 23-25 maart 1975 als niemand daar bezwaar tegen heeft mede gezien mijn eigen opname met exact dezelfde dj's on board.443. Caroline 259 Simon Barrett, Don Stevens and return Peter Brian 26‑3‑75 60’ 17 uur geleden17 u. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Don Stevens zegt: "Caroline's birthday is on next Saturday." Je hebt gelijk Douwe.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Paaszaterdag 1975 viel op 29 maart, dus ik ben het ook eens met Albatrosstudio.
Geplaatst 45 minuten geleden45 min. 5 uur geleden zei MvdVen:Don Stevens zegt: "Caroline's birthday is on next Saturday." Je hebt gelijk Douwe."This Saterday" zou dan beter Engels zijn.Daarnaast is het Don Stevens birthday en dat klopt met 25 maart.Daarnaast denk ik dat het opnames van 25 en 26 maart zijn. Volgens mij viel Peter Brian alleen de 26e 's nachts in omdat Simon Barrett griep had. 42 minuten geleden42 min. bewerkt door Albatrosstudio
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.