Jump to content

blogs_blog_3

  • entries
    5407
  • comments
    1216
  • views
    733667

Contributors to this blog

Retargeten op basis van FM Radio


Met digitale radiostations gebeurt het al, en nu kunnen adverteerders ook retargeten op basis van het online bereik van FM Radio zenders van Sky Radio, Radio Veronica en Classic FM. Door een techniek, ontwikkeld door The Media Exchange, kunnen luisteraars na het horen van de radiocommercial op hun computer direct worden benaderd met een banner. Ook wordt inzichtelijk welke mensen de commercial hebben gehoord en vervolgens naar de website zijn gegaan, de zogenaamde post (listen) visits- en conversions. Dit is een eerste stap om de reclame effecten van reguliere radiocampagnes te analyseren en te zien wat de invloed is op online gedrag.


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.