Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    4904
  • opmerkingen
    1026
  • weergaven
    614427

Auteurs van dit blog

Radio Veronica start crossmediale campagne


de redactie

373 weergaven

Radio Veronica start vandaag een grote crossmediale campagne. In de nieuwe campagne staan de pay-off ‘Niet stil te krijgen’ en dj Jeroen van Inkel centraal. Met deze campagne wil Radio Veronica herkenning van het merk creëren en met een nieuwe boodschap een brede doelgroep aanspreken. In het nieuwe campagnebeeld staat de grote bekende blauwe V van Radio Veronica in het middelpunt. In de V staan iconische artiesten en belangrijke momenten centraal.

 

De cross mediale campagne gericht op mannen en vrouwen bestaat uit een televisiecommercial, verschillende printuitingen, een outdoor campagne en een online campagne. Outdoor is Radio Veronica onder andere te zien op verschillende megamasten en abri’s door het land en een enorme billboard in Utrecht bij winkelcentrum Hoog Catharijne.

 

Website: www.radioveronica.nl


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.