Jump to content

Contributors to this blog

Marktaandeel Radio Veronica middagshow met 38% gestegen in één jaar tijd

Sign in to follow this  
de redactie

126 views

De Veronica middagshow is in één jaar tijd met 38% gestegen in de kerndoelgroep Man 20-49 jaar. Veronica Inside, dat in januari dit jaar van start ging, heeft in de meetperiode februari-maart 2019 een marktaandeel van 5,8% behaald ten opzichte van 4,2% in dezelfde meetperiode in 2018. Dit blijkt uit de vanmorgen door NLO/GfK gepubliceerde luistercijfers.


Florent Luyckx Radio Director Radio Veronica: “De Veronica programmering heeft in de afgelopen maanden grote ontwikkelingen doorgemaakt waarbij de passie voor muziek, voetbal en Formule 1 tot nieuwe energie en ideeën bij onze dj’s en enthousiasme bij onze luisteraars hebben geleid. Veronica is een rebels en krachtig merk waar liefhebbers, fans en supporters zich thuis voelen en het spraakmakende Veronica Inside is daarin een belangrijke verbindende factor. Deze nieuwe cijfers zijn een groot compliment voor Wilfred, Niels, Rick, Celine en Jan Joost.”


Veronica Inside is van maandag t/m donderdag van 16:00 tot 18:00 uur en iedere vrijdag van 15:00 tot 18:00 uur te horen bij Radio Veronica.


Bron: NLO/GfK, ma-do 16-18 en vr 15-18, marktaandeel 20-49 jaar en Man 20-49 jaar, feb-maart’19 en feb-maart’18

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.