Spring naar bijdragen

Marktaandeel Radio Veronica middagshow met 38% gestegen in één jaar tijd


de redactie

1575 weergaven

De Veronica middagshow is in één jaar tijd met 38% gestegen in de kerndoelgroep Man 20-49 jaar. Veronica Inside, dat in januari dit jaar van start ging, heeft in de meetperiode februari-maart 2019 een marktaandeel van 5,8% behaald ten opzichte van 4,2% in dezelfde meetperiode in 2018. Dit blijkt uit de vanmorgen door NLO/GfK gepubliceerde luistercijfers.


Florent Luyckx Radio Director Radio Veronica: “De Veronica programmering heeft in de afgelopen maanden grote ontwikkelingen doorgemaakt waarbij de passie voor muziek, voetbal en Formule 1 tot nieuwe energie en ideeën bij onze dj’s en enthousiasme bij onze luisteraars hebben geleid. Veronica is een rebels en krachtig merk waar liefhebbers, fans en supporters zich thuis voelen en het spraakmakende Veronica Inside is daarin een belangrijke verbindende factor. Deze nieuwe cijfers zijn een groot compliment voor Wilfred, Niels, Rick, Celine en Jan Joost.”


Veronica Inside is van maandag t/m donderdag van 16:00 tot 18:00 uur en iedere vrijdag van 15:00 tot 18:00 uur te horen bij Radio Veronica.


Bron: NLO/GfK, ma-do 16-18 en vr 15-18, marktaandeel 20-49 jaar en Man 20-49 jaar, feb-maart’19 en feb-maart’18

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.