Spring naar bijdragen

Nieuwe brandcampagne 538: Mis niks, hoor alles


de redactie

1015 weergaven

Radio 538 start vandaag de uitrol van een gloednieuwe brandcampagne. Hierin wordt de luisteraar op unieke wijze meegenomen in wat er allemaal te horen is op Radio 538 op gebied van muziek, nieuws en entertainment. De campagne is een traktatie voor de oren, want: radio is horen. Die oren spelen dan ook de hoofdrol in deze campagne waar, bij zowel de dj’s als luisteraars, een bizar grote hoeveelheid inhoud uit de shows hun gigantische oren invliegen. De nieuwe brandcampagne is ontwikkeld door Radio 538 i.s.m. The Family Amsterdam.


De commercial en uitingen zijn te zien op TV en online. Out of home volgt daarna en daarnaast wordt er ook een Instagramfilter gelanceerd waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten en zelf kunnen ervaren wat 538 allemaal te bieden heeft.  Menno de Boer Radio Director - Radio 538: "De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van ons station, personalities, luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren je, lachen samen met je, relativeren en geven je leven nét dat beetje extra energie." 


"We waren op zoek naar een origineel idee dat geen generieke radiocampagne op zou leveren, maar iets verrassends en opvallends. 538 is een merk dat constant in ontwikkeling is en zich blijft vernieuwen. We wilden geen standaard radioreclame, maar één die Radio 538 in al zijn kracht laat zien. Om dit te realiseren zijn we een samenwerking aangegaan met The Family. Een enthousiaste en creatieve club die direct onze behoeftes begreep en nog belangrijker, de liefde voor radio deelt. Wij stellen de luisteraar én de rol die wij spelen in het leven van onze luisteraars centraal in deze campagne. Samen met The Family hebben we gekeken naar het merk, huisstijl en vormgeving. Dit heeft geresulteerd in een originele campagne waarin we Radio 538 een nieuw gezicht geven en waarin we trouw blijven aan de waarden van ons station. Altijd vernieuwend, een tikje rebels en nooit volgens de standaard" aldus Caroline Will, Brand Director Radio 538


Ed van Bennekom, Creative Director The Family Amsterdam: "We zijn ongelofelijk blij en trots dat we Radio 538 tegenwoordig familie mogen noemen. Je voelt de creativiteit in het DNA van het merk zitten en dat zorgt ervoor dat we samen mooi en opvallend werk kunnen maken."

 

 

 

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.