Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Pure nostalgie: een gloednieuwe Joepie voor JEZ!

(0 recensies)

HLN brengt eenmalig het legendarische Vlaamse jongerenmagazine Joepie opnieuw uit. De opbrengst gaat integraal naar het JEZ!-fonds.

 

Pommelien Thijs siert de cover van deze unieke editie en houdt een pleidooi om lief te zijn voor jezelf. In het magazine vind je een XL poster van Harry Styles én van Camille, plus extra posters van toppers Måneskin, Wednesday, Stromae en Angèle. Dankzij Joepie kan je ook de laatste 2 tickets voor het uitverkochte Harry Styles concert winnen! Verder ontdek je jezelf door middel van leuke testjes - waaronder 'Waarom ben jij een leuk lief?'- , zal TikTok nooit meer hetzelfde zijn dankzij de tips van JEZ!-ambassadeur Jonas Lips en onthullen Steffi Mercie en Gerben Tuerlinckx alles over hun leven als influencer. Vanzelfsprekend zorgt de legendarische Seks- & bodyrubriek opnieuw voor rode oortjes!


"Ik vind het geweldig dat er initiatieven zijn voor jongeren, zoals JEZ!", vertelt Pommelien. "Mijn belangrijkste boodschap voor elke jongere is: wees mild voor jezelf, dat is zo belangrijk!"
 

Bekijk hier het making of filmpje.
 

De speciale editie van Joepie is vanaf dinsdag 7 maart in de krantenwinkel te koop voor 6 euro. De opbrengst gaat integraal naar JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius hun schouders onder zetten.

 

Joepie in cijfers:

  • Eerste uitgave: 1973
  • Laatste uitgave: 2015
  • Gemiddeld leesbereik: 350.000 lezers
  • Gemiddelde oplage: 90.000 exemplaren
  • In het najaar van 2019 werd voor Rode Neuzen Dag ook een nieuwe Joepie gemaakt. De verkoop ervan bracht toen 155.000 euro op voor het goede doel.


JEZ! van, voor en door jongeren
JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius voluit hun schouders onder zetten, is een nieuw, aanstekelijk en creatief verhaal dat àlle jongeren een stem wil geven.
JEZ! organiseert de grootste goede doelen-actie voor en door jongeren, en haalt samen met heel Vlaanderen geld op voor zo'n 200 organisaties in Vlaanderen en Brussel die zich inzetten voor jongeren van 6 tot 21 jaar.
Een gift doen om het JEZ!-fonds te steunen kan via www.jezofficial.be. Hier kan ook een actie geregistreerd worden om geld in te zamelen voor de geselecteerde projecten.

 

001_GPV1QU_20230307_DASCV_00_COVERMET.thumb.jpg.f53b8d46ab109dfb045325996c271c7b.jpg

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.