Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederlandse Publieke Omroep lanceert gezamenlijke campagne: “De plek van ons allemaal”

(0 recensies)

De Nederlandse Publieke Omroep heeft haar eerste gezamenlijke campagne gelanceerd: De plek van ons allemaal. In deze campagne wordt de belangrijke rol van de publieke omroep in de Nederlandse samenleving benadrukt. Al meer dan 100 jaar biedt de publieke omroep programma’s die impact maken, van radio en televisie tot online en on-demand. Met ruim 100 fragmenten uit iconische en betekenisvolle programma’s toont de campagne wat de omroep heeft betekend en blijft betekenen voor Nederland.


Een unieke samenwerking
Alle dertien omroepen – waaronder NPO, NOS, BNNVARA, AVROTROS, Omroep MAX, EO, VPRO, en Omroep Zwart – werken voor het eerst samen in deze grootschalige campagne. De boodschap draait om verbinding, kwaliteit en de centrale rol van de publieke omroep als spiegel van de samenleving. De campagne benadrukt dat de publieke omroep een plek is waar talent en ideeën tot bloei komen, en waar ruimte is voor verhalen vanuit verschillende perspectieven.


Verbinding en collectieve herinneringen
Met fragmenten van bekende programma’s die een breed scala aan onderwerpen bestrijken, roept de campagne herinneringen op en belicht het de gezamenlijke ervaring van miljoenen kijkers en luisteraars. Het toont hoe de Publieke Omroep een rol speelt in maatschappelijke discussies en een baken blijft van betrouwbaarheid en onafhankelijkheid.


Een blijvend doel
De campagne heeft als doel de waarde van de Publieke Omroep duidelijker neer te zetten in het Nederlandse medialandschap. Naast het huidige deel van de campagne staat voor volgend jaar een vervolg gepland, waarbij nóg meer nadruk wordt gelegd op de verbinding tussen de publieke omroep en de Nederlandse samenleving.


De plek van ons allemaal is vanaf vandaag te zien en te horen via de publieke radio- en televisiezenders. Met deze campagne wil de publieke omroep niet alleen laten zien wat zij doet, maar ook wat zij voor Nederland blijft betekenen.

 

 

Afbeelding: De Publiek Omroep, de plek voor ons allemaal (foto NPO)

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.