Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 461 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 495 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Luxemburg Christmas 1966 Jack Jackson [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Erg leuk om te zien. Zit wat info bij. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 903 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf 1967 heb ik zelf vele vele opnames gemaakt van alle zeezenders die er ooit geweest zijn in West-Europa maar in die tijd was ik ook een luisteraar van de Nederlandse uitzendingen op Radio Luxemburg. Op Zondag "Tiener Topper Tijd" met Guus jansen jr en later Peter Koelewijn, de "Felixtalige uitzendingen" met Felix Meurders en nog vele anderen. Helaas werd in de loop van de jaren 70 de NL tijd flink ingekort en had je nog maar 1 DJ met o.a. Mike Verdrengh etc. Toen stond ik er niet bij stil om er ook opnames van te maken maar nu zou ik die o zo graag nog eens terug willen horen.. Wie zou er wat leuke Nederlandse Luxemburg shows hier op dees schone site …
-
-
- 25 antwoorden
- 6,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Een hele tijd geleden had ik al es the story of Radio Luxemburg hier in het internet radio cafe online gezet. Ik dacht dat dat een programma op zichzelf was, maar ontdekt nu hier deel 2. Ik heb die destijds in 2006 opgenomen van een cassette en toen op de Golden Radio NL server gezet, alweer 9 jaar geleden [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Vanaf vandaag probeer ik iedere dag een 208 programma te posten. Ze zijn afkomstig van Vincent en door mij uitgezocht. [verborgen inhoud]
-
- 70 antwoorden
- 10,8k weergaven
-
-
Geachte Forumlezers, Hier een paar oude recordings uit m'n eigen archief van Luxy 208 mg. Opgenomen met m'n pa zijn Philips bandrecorder, later kreeg ik hem van m'n pa😄 Kwaliteit is niet al te, maar.... 3x Luxemburg Engelse Service 1976 Luxemburg Nederlands Service 1977 1978 [verborgen inhoud] Groet, HA
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 5,7k weergaven
- 1 follower
-
-
In het blad Fabulous 208 van 6 April 1968 staat een artikel over het nieuwe format van de Engelstalige programma's van 208 dat op 31 Maart 1968 om 19:00 is ingegaan. Als je op de plaatjes hieronder klikt kun je ze in groter formaat lezen op Flickr: [verborgen inhoud] Dit was de volledige programmering vanaf 2 April: [verborgen inhoud] En dit was de programmering in de week ervoor: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 323 weergaven
-
-
Test transmission from the LV18, berthed at the Ha'Penny Pier, Harwich. Recorded from FM (106.8) this has been on a loop since early evening- continuous music and IDs [verborgen inhoud] Shaun
-
- 57 antwoorden
- 8,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een tijdje terug waren er enkele verzoeken voor Radio Mi Amigo International opnames. Ben een mapje met opnames van vorig jaar tegengekomen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Elke werkdag via de 3985 en 6005 kHz vanuit Duitsland: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 873 weergaven
-
-
Is er iemand die afgelopen maandag de eerste maandag uitzending van Radio MiAmigo Int. heeft opgenomen en deze hier wil uploaden. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Posted on Sunday, David Lloyd's Radio Moments Conversations Episode 4 Steve England talking about his early interest in radio, working on offshore radio, Piccadilly Radio and his jingle company. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 678 weergaven
-
-
More programs cleaned by Harm - thanx for it Monte Carlo 00-12-1970 Tommy Vance {Rock Show} [verborgen inhoud] Monte Carlo International 16-01-1971 Tommy Vance-Dave Cash {First Live From Monaco} [verborgen inhoud] MonteCarloInternational16011971TommyVance-DaveCash0030-0100FirstLiveFromMonaco [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Monte Carlo 00-12-1970 Tommy Vance {Rock Show} [verborgen inhoud] Monte Carlo International 16-01-1971 Tommy Vance-Dave Cash {First Live From Monaco} [verborgen inhoud] MonteCarloInternational16011971TommyVance-DaveCash0030-0100FirstLiveFromMonaco [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 882 weergaven
- 2 followers
-
-
Radio Monte Carlo 1983 04 10 17.40-18.26 47 min Radio Monte Carlo 1983 04 10 18.27 – 19.11 and 1983 04 11 10.20-10 30 46 min. Patrick Sebastian and others. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 933 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monte Carlo International 205 1970/1971 (Monday Night) Rock & Roll Show Tommy Vance 01.00-01.45 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monte Carlo International 205 (Vanuit Monaco) 16-01-71 Live from Monaco Tommy Vance Dave Cash 00.30-01.04 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
- 2 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Described as "Interview recorded 1971-03-27 at John's 16-track studio at his home at Tittenhurst Park, Ascot, UK. Broadcast on the final broadcast of Radio Monte Carlo International, 205 metres medium wave, 1971-04-25. During the interview John occasionally strums his guitar and sings a little (a very little). The interview also features Yoko for a couple of minutes near the end of the interview. You can hear some of John's songs but these have been cut down to about 5 seconds, I already checked with the mods about this and was told this was allowable. DJ Tommy Vance (or is it Dave Cash?) can also be heard at the start and end of the recording. reel(?) > cass…
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Het verhaal van Radio Moskou Nederlandse afdeling. Op dit forum bestond al een vermoeden , dat RMI daar verbleven heeft. Momenteel wil ik een klein begin maken. Even kijken of er belangstelling voor bestaat. De komende weken probeer ik meer te gaan publiceren. Momenteel verblijf ik na een ongeval in revalidatie. De video is uit mijn archief en heb ik zelf op youtube gepubliceerd. Degene die presenteert op de video is Kirill Brattsew . Was een goede vriend van mij. Sinds 1953 werkzaam bij de Nederlandse afdeling. Wordt vervolgt.
-
-
- 46 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een ron[verborgen inhoud] Is wel in Deens [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 576 weergaven