Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.809 discussies in dit forum
-
Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 132 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 107 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 94 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] BFBS London Windsor Weekend Wavelength Dave Windsor 19-6-1993 12-14h
-
-
- 4 antwoorden
- 407 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief. Of ik 't heb opgenomen weet ik niet. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 119 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] CHUM is een radiostation in Toronto, Canada.
-
- 0 antwoorden
- 122 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 111 weergaven
-
-
Een middengolf opname uit eigen archief. Of ik 't ook opgenomen heb weet ik niet meer. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 136 weergaven
-
-
Uit eigen archief van DAT. New York Top 40 radio, te beginnen met Elvis Duran en Elliot Segal, gevolgd door Lisa Taylor. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 153 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 112 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 105 weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] BBC-R1-19800824-1900-2000-TrevorDann-25YearsOfRock
-
- 0 antwoorden
- 200 weergaven
-
-
Dit is een opname van DAT uit eigen archief. Mogelijk is deze al eerder door anderen gedeeld. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 225 weergaven
-
-
Wederom een opname, waarvan ik niet weet of ik die zelf heb opgenomen. Vond ik als originele opname op één van m'n HDs. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 202 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 103 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 100 weergaven
-
-
Uit het archief van Ton van Draanen, vers van de recorder: [verborgen inhoud] BBC-Radio1-19851102-1500-1600-PaulGambaccini-HistoryOfRock-Part29-1983
-
- 0 antwoorden
- 136 weergaven
-
-
Vermoedelijk is dit een eigen opname. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 123 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 104 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 108 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WOLF-Syracruse-19691121-1951-2020-BudBalou
-
- 0 antwoorden
- 164 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 131 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 123 weergaven
-
-
-
Moeilijke "container" cassette van het merk KINGSONIC. Diverse malen moeten openen en repareren omdat de tape verdraaid was en er een spiegelschrift nummer plots verscheen. Schroeven draaiden ook dol! Onduidelijk wanneer dit is uitgezonden. De op Mixcloud Tony Blackburn versie is anders alhoewel de volgorde van de nummers correct is. Een paar opvallende nummers, namelijk de nummer 1: een quasi religieus nummer van Lena Martell en ook Dr Hook " When you're in love with a beautiful woman" dat in NL in de lente van 1979 in de top 40 stond! Ik weet dus niet of dit mogelijk Zaterdag 3 november 1979 is uitgezonden, omdat de DJ het over "pas op met vuurwerk" heeft (maw Guy Fawke…
-
-
- 1 antwoord
- 184 weergaven
-