Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Andree,

[verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 824 weergaven
  2. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-10-1983. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 824 weergaven
  3. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 30-7-1966. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  4. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  5. Op 31 mei 2010 ('Spring Bank Holliday') presenteerde Tony Blackburn tussen 10.00 en 14.00u (Engelse tijd) een lijst met de 60 best verkochte singles uit de jaren 60 (UK). Uiteraard staan er behoorlijk wat Beatle-singles in, maar ook The Stones, Monkees, Roy Orbison ontbreken zeker niet. Deze opname kwam ik tegen op Mixcloud en is vervolgens door mij omgezet in mp3. [verborgen inhoud] Lijst in pdf: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  6. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  7. Started by Vincent,

Andy Archer vanuit Ierland [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  8. deze mr. leonard herinnert me heel sterk aan bella ogurtsova, van het ochtendprogramma op radio maximum in kiev. nou dan, mr. leonard was succesvol, haha [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  9. Started by Henk-Anna Loog,

In 1975 heb ik van een mede verzamelaar een cassette (Sony C-60) gekregen met daarop een opname van 60 minuten van de Engelse landpiraat Radio Souvereign van 25 December 1970 met o.a. Greggy Woovit, Wild Child en Andy Archer. Daar ik nu al mijn cassette's aan het digitaliseren ben was deze cassette aan de beurt.... ... doosje open gedaan en geen cassette erin.... uiteraard nergens meer te vinden..... jaren geleden blijkbaar ooit gespeeld en nooit meer in het doosje terug gedaan en cassetje "verschwunden"... Mijn vraag nu, heeft iemand nog een opname van deze landpiraat?????????? je zou me er heel blij mee maken. Fijne Zondag Henk Kruize

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 822 weergaven
  10. internet audio-stream (ThisDayInMusic.com), 12/21 & 28 November, 2016 'The Rolling Stones In Mono'. 3 parts. Incl. - interview with Mick Jagger (archival) - interview with Keith Richards (archival) - interview with Brain Jones (archival) - interview with Bob Geldof - interview with Marianne Faithfull - interview with Andrew Oldham - interview with Charlie Watts (archival) - interview with Gered Mankowitz - interview with Johnny Marr - interview with Liam Gallagher - interview with Carmine Appice + many others valid 11 december 2016 Download-link [verborgen inhoud]

11. Deze opname komt van MD. [verborgen inhoud] Hier kun je wat meer over de historie van dit radiostation lezen : [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 821 weergaven
  12. Started by harveyfm,

Enkele Rick Dees opnames voor de liefhebbers. [verborgen inhoud] Roel

13. Started by hans knot,

WPAT New York Kenn Lynn 1986 08 11 Easy 93 Excellent easy listening mostly covers. 17.54 18.43 A pity for the background noises. 47 min. [verborgen inhoud]

14. [verborgen inhoud] Weet iemand welke twee platen er nog gedraaid worden na het nieuws van 0300 uur?

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 821 weergaven
  15. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 821 weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 821 weergaven
  17. Started by skybird,

Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-9-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  18. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-1-1976. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www49.zippyshare.com/v/94659317/file.html

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  19. Started by Ben,

Ik heb al vaker wat geschreven over de RNI RSL van 2001, waarbij ik een weekje op de LV18 in de haven van Harwich verbleef. Vanaf middernacht was toen Dave Kent te beluisteren en hier kun je een impressie krijgen van hoe het toe ging in de studio van de LV18 tijdens zijn programma. We hadden ontzettend veel lol!

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 820 weergaven
  20. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

21. Started by capitalguy,

[verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 820 weergaven
  22. Gast Brother Wavfael
    Started by Gast Brother Wavfael,

[verborgen inhoud] "I love it. It's the nearest thing to poetry that I ever got to read on the radio - wonderful cadences" - Charlotte Green, Radio 4 announcer and newsreader is just one of dozens of professional broadcasters who've been transfixed by the strangely elegiac nature of the curt and abbreviated language of the formal statement of weather conditions around our island. For Archive on 4, Charlotte's former colleague, Peter Jefferson presents an elegy to the Shipping Forecast, travelling via the archive through the history and romance of the sea areas that daily make their weather known to seafarers. The sea is calm tonight. The tide is ful…

• 1 antwoord
    • 819 weergaven
  23. Started by Ben,

[verborgen inhoud] In Nederland kennen we Dick van de LP Cruisin' 1960: Omdat ik begin jaren '80 een tijdje in de buurt van Chicago gewoond heb ken ik Dick van WBBM en WJMK [verborgen inhoud] Een altijd zeer enthousiaste en zeer aardige radioprogramma maker. Binnenkort komt er een film over Dick Biondi uit : The Voice that Rocked America: Helaas kan hij zelf de première van de grote release niet meer meemaken. Dat hij mogen rusten in vrede.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 819 weergaven
  24. Van de Golden Radio NL server History of CPMG Jingles by Ben Freedman-3 [verborgen inhoud]

25. Started by wim1958,

Ik ben erg geïnteresseerd in het nieuwe radio project Boom Radio in de UK. Erg interessant om te gaan volgen omdat het zegt onze generatie te gaan bedienen. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 819 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.