België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.021 discussies in dit forum
-
Mogelijk dat deze al es voorbij is geweest. Ook wij hebben 'm destijds opgepikt via een ander kanaal radiomaeva-emergencybroadcast-june82
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
RadioPopulair-20060402-Lex de Groot-Belgische Top 20. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Music Radio Fan
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik heb gekozen om een aantal uitzendingen van het Joe Fm Hitdarchief met jullie te delen, Ik zie en hoor wel of er interesse naar is. Dit is dan de volgende in het rijtje. Gr. Kurt. http://www.mediafire.com/listen/3bl300z55n5c9va/Hitarchief_10_Juni_1974.mp3
-
4FM - 24-12-2003 - 1857-2140 - Wim Weetjens - Kerst Top 44 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Lorali was één van de radio's die vanaf januari 2018 zou verdwijnen door het nieuwe frequentie plan van minister Sven Gatz. Maar dankzij een samenwerking met Radio Benelux kon Lorali toch blijven uitzenden. Radio Benelux kreeg meerdere frequenties toegewezen en eentje, de ex-frequentie van Radio Ham, gaven ze aan Radio Lorali. Uitzending van zondag 18-11-2018 met Rudy Gybels (Weekend Break). De opname heb ik te vroeg gestart, de presentatie begint na 15 minuten non-stop. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Gemini - 24121981 - 0000-0200 Uur - Don Pedro&Tom Breme StafVI-KorteGemini'sGeschiedenis-RobRonder [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
NRJ-20010704-0600-0735-PeterVanDam-Ochtendstorm Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radiocoryfee Lutgart Simoens de Engel van Vlaanderen overleden Hierbij radio en tv uitzendingen downloads en links voor info! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] VRT Radio 2 WVL - 20201116 - 1300-1500 - Guy De Pré - De Pré Historie Special Lutgart Simoens.mp3 [verborgen inhoud] VRT TV1 - 20201116 - 0211-0811 - Nieuws - Radiocorryfee Lutgart Simoens overleden.mpg [verborgen inhoud] Hetzelfde nieuws doch op Canvas TV Op het einde ook bericht over het overlijden van Bob van de Antwerpse Strangers Canvas TV - 20201115 - VRT Nieuws - Lutgart Sim…
-
- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Op zaterdag 31 januari 2015 tussen 12 en 15 uur zond Radio Golden Flash weer een historische Top 40 uit. Hierin op nr.1 Tina Turner & David Bowie met de live-versie van 'Tonight'. Verder kun je horen o.a. Kim Wilde, Michael Jackson, Gloria Estefan, Phil Collins, The Four Tops en The Fine Young Cannibals met hun grootste hit 'You Drive Me Crazy'. Upload mp3: [verborgen inhoud] Top40-lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Maeva (vanuit Boechout) - Mike Vantriesdonk - Lunchexpres deel 2 - 1989 - 1200 tot 1300 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Hierbij alle gegevens van de evenementenradio die even in de lucht is dit weekend tot en met woensdag ________________________________________________________________________________________________________ Radio Corneel uit Veldegem zend dag en nacht live programma's uit [verborgen inhoud] Radio Corneel stopt zondagavond! Zijn er mensen die Radio Sijsele kunnen opnemen? Mijn computer is bezet doordat ik alleen van de Radio Corneel player kan opnemen met geluid en met een recorder ik heb geen werkende links voor in mijn StreamWriter waar ik diverse …
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
17 December 2009 / 08u-09u : [verborgen inhoud] 17 December 2009 / 09u-10u : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Elke zaterdag zendt de Vlaamse radiozender 'Radio Golden Flash' tussen 12.00-15.00 uur een historische Nederlandse Top 40 uit. Vanmiddag was dat een top 40 van 9 september 1972. Voor de liefhebbers is hier de upload van deze uitzending: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-W7NOSA7FIXRE.mp3 De lijst: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-MYBKBZEOC6AU.pdf Gr, Melle
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Wie oh wie heeft er nog opnames van Peter van Zeelst, hij was DJ bij Radio Royaal in de jaren 80... dat was de tijd dat ze net over de grens bij Valkenswaard voor Nederland uitzonden. Peter heeft helaas geen opnames meer van zijn programma's aldaar en ik wil eens kijken of iemand hier op de site "nog wat van Peter heeft liggen".. Zou heel fijn zijn als er nog wat boven water kwam ... Groet Henk Kruize
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Elke week presenteert Chris Van Opstal op zaterdag de Flashback Top 30 met veel nostalgische muziek en nieuwsfeiten. [verborgen inhoud] Vanwege internetproblemen heb ik het begin gemist en rond minuut 60 viel de stream even uit, maar het is zeker een leuk programma met deze week o.a. in de lijst: Boney M, Queen, Fleetwood Mac, Urbanus, The Police en Pink Floyd. Juist de 'vergeten nummers' maken deze lijst zo interessant
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] Maeva-19820225-0638-0700-BenVanPraag-Wekkerwacht [verborgen inhoud] Maeva-19820225-0700-0800-BenVanPraag-Wekkerwacht [verborgen inhoud] Maeva-19820225-0800-0815-BenVanPraag-Wekkerwacht
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Goede Valentijnsdag iedereen ! Vandaag programma's afkomstig van cassettes gedigitaliseerd door Martinja Dan door mij onder handen genomen, ge-updated volop in tekst voor zover ik wat vond enz Dit zijn allen programma's reeds onlangs en maandenlang af en toe in 2020 online gezet bij Golden Radio Cassettes uit België afkomstig van Ronnie En Martine en kennelijk geschonken ooit door Guido en DJ bij de stations betrokken Voor wie reeds downloade bij Golden Radio Let op, gelieve ze te vervangen door onderstaande aub ! Want er was ook wat foute info of wat soepcassettes! Nu is alles apart en begrijpelijk !! Alles wat er wer…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-