Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
Hier is over nagedacht, ik ga binnenlopen, de mega selfie. Eigen ontwerp PdH, octrooi en alle rechten beschermd. De kwaliteit is van eenzame hoogte, ook zeer geschikt voor lieden die het "te hoogh" in de bol hebben. http://www41.zippyshare.com/v/v7TJthjr/file.html
-
-
-
-
-
-
-
-
Vandaag is het 50 jaar geleden dat 'Pet Sounds' verscheen, het album van The Beach Boys dat in eerste instantie maar mager ontvangen werd, maar in de afgelopen 50 jaar een reputatie heeft verworven als een van de meest innovatieve platen uit de geschiedenis van de popmuziek. Ik heb er vandaag nog maar eens naar geluisterd, gevolgd door een van die andere vernieuwende elpees uit dat jaar, Revolver van The Beatles. Beide platen staan nog steeds als een huis. Het Amerikaanse radioprogramma Sound Opinions (van de publieke omroep NPR) staat er deze week uitgebreid bij stil. ik heb het zelf nog niet beluisterd, maar ik weet uit ervaring dat het programma vaak zeer d…
-
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Als ik google op de website van Azanorak, krijg ik de mededeling: 'Deze website is mogelijk gehackt'. Iemand enig idee of dit al dan niet vals alarm is? Paul
-
Koningsdag, en dus overal in het land vrijmarkten, naar ik aanneem. Als iemand nog ergens een zootje oude banden met zeezenderopnames vindt, horen we het natuurlijk graag...
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-