Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dag, ben op zoek naar muziek van de Nederlandse band Triple X. Ze waren in 1984 bekend, deden mee aan de grote prijs en waren bij de VARA popkrantartiest. grote groet, Sebastiaan van den Corput
-
[Verborgen inhoud]
-
-
Grote schoonmaak bij radio 390 en The Sound Auckland New Zealand sounds like Caroline 74-78. Ziehier http://pauljdehaan.wordpress.com/ Paul de Haan.
-
-
-
-
-
-
-
Tja, zoals de titel misschien al bij menig forumgenoot een belletje zal doen rinkelen; ik heb mijn nickname vernoemd naar het cultureel verantwoorde, muzikale wondertje getiteld 'Kaplaarzen', van Dingetje. Opzich heb ik niet zoveel met schoeisel, maar ach, 't is natuurlijk wel een pakkende nick, en belangrijker nog, deze nick was vrij ;-). In het echte leven kennen ze me als Michael. Ben student, bouwjaar 1990 en sinds kort meer en meer geïnteresseerd in de andere kant van de radio, namelijk de makers van de radio en dan met name radiofragmenten. Gewoon om eens terug te luisteren en herinneringen op te halen. Ergens ben ik ook een soort radiomaker, maar niet zoals Stende…
-
-
-
-
-