Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Vincent,

On air. Senden Sie selbst! Eine experimentelle Sendereise vom Mittelwellenrundfunk bis zum Fernsehen. Auteur: Niessend, Marco http://shop.vth.de/senden-sie-selbst.html, Baden Baden 2014 ISBN 978-3-88180-883-5 176 pagina’s, geïllustreerd Bestelnummer: 411 0174 We kunnen er rustig vanuit gaan dat het merendeel van de mensen die mij volgen er niet alleen gericht op zijn om naar leuke radio- en/of televisieprogramma’s te kijken, maar vooral er ook op gericht zijn om te weten wat er achter de schermen van radio- en televisiestations is gebeurd. Daaraan gekoppeld kun je ook rustig stellen dat de fascinatie van het overbrengen van radio- dan…

• 0 antwoorden
    • 891 weergaven
  2. Started by Theo PE1OPQ,

Je bent even dicht, lees weg van huis. De mast ingeschoven want je wilt de oppas niet lastig vallen met zulke zaken. Krijg ik deze foto's vanavond, kijk eens wat boven in je mast zit? Theo

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 891 weergaven
  3. Started by king1,

Goedemiddag allemaal , Mijn naam is iwan ik ben 36 jaar en mijn hobby is genieten van het moois van veronica uit de zeezender tijd vooral ben zelf best wel een verzamelaar van lps en dergelijke vooral alles wat met veronica te maken heeft en the king of rock and roll groetjes iwan

• 0 antwoorden
    • 891 weergaven
  4. [verborgen inhoud]

5. Started by Omnivoor,

Ik vond dit een van zijn beste:

• 2 antwoorden
    • 890 weergaven
  6. In Beeld en Geluid in Hilversum is het nationale digitaliseringsprogramma ‘Beelden voor de Toekomst’ officieel afgesloten. Gedurende zeven jaar hebben Beeld en Geluid, EYE Filmmuseum, Nationaal Archief en Kennisland 110 duizend uur video, 30 duizend uur film, zo’n 300 duizend uur audio en bijna 2,5 miljoen foto’s geconserveerd en gedigitaliseerd. Deze miljoeneninvestering heeft ertoe bijgedragen dat het belangrijkste deel van de vaderlandse geschiedenis, uitgedrukt in beeld en geluid, behouden is gebleven voor historici en wetenschappers, voor creatief hergebruik, voor onderwijs en het brede publiek. Het materiaal dat nu voor een groot deel is veiliggesteld v…

• 0 antwoorden
    • 890 weergaven
  7. Started by Harm,

NostalgieNet krijgt vanaf september een nieuwe naam: ONS. De zender richt zich primair op 49-plussers. Sinds 2006 is NostalgieNet te zien op de Nederlandse televisie. De zender onderscheidt zich met programma’s die terugkijken op vroeger, met amusement uit vervlogen tijden, Nederlandse speelfilms en series. Begin dit jaar is NostalgieNet onderdeel geworden van Just Media Group en wordt er geïnvesteerd in de ontwikkeling van de zender. Vanaf het najaar krijgt ONS een vaste horizontale programmering, met op elk tijdstip herkenbare programma’s. Naast bestaande programma’s zendt ONS vanaf september ook veel eigen producties uit, waaronder het nieuwe middagprogramma Bij …

8. Started by Juul,

In 1970 was er een politieke partij genaamd DS'70. Het was een afsplitsing van de PVDA. De zoon van oud PVDA minister Drees zat daarin. Ze brachten toen z.g. "flexidisc" uit met het verkiezings lied. Ik heb het bewaard……waarom? Geen idee. Hier is het. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

9. Started by Juul,

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2013/10/23/thuiskopieheffingen-ongewijzigd.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 0 antwoorden
    • 889 weergaven
  10. Started by Juul,

Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat?

11. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 887 weergaven
  12. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 887 weergaven
  13. Started by Juul,

Wat is dat toch met die Engelse dj's ? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 886 weergaven
  14. Started by Juul,

Je zal Beach Boys fan wezen. Wat doe je dan? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 886 weergaven
  15. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 885 weergaven
  16. Pfffff vrouwen koop ze een boek dat ik al had ( lief gebaar hoor) ik heb hem dubbel ik verkoop hem splinter nieuw voor de prijs wat er voor betaalt is 15 euro zonder verzendkosten 6,75( kost nu nog 34,95) Geschreven door Arjan Snijders 568 pagina dik. Mart538 VERKOCHT

• 0 antwoorden
    • 884 weergaven
  17. Started by Alex,

Op zondag 6 december 2015 hebben we een muziekspecial opgenomen met en over Jan de Hont. Jan was in Museum Rockart en vertelde over het belangrijke eerste deel van zijn muzikale carrière. Ook gingen met Jan terug naar waar het allemaal begon, Amsterdam. Natuurlijk speelde hij ook een aantal nummers op zijn Fender zoals The James Bond Theme, Beat Girl, La Comparsa, Ave Maria No Morro en A 1000 Violins. En dat allemaal met gebruik van een echte oude Egmond versterker. Mooie verhalen en lekkere muziek. Vanaf vrijdagavond 14 oktober 20.00 uur iedere 5 uur te zien via de Norderney videostream. [verborgen inhoud] Vrijdag 20.00 uur Zaterdag 01.00 uur – 06.00 uur – 11.00 uur – …

• 0 antwoorden
    • 883 weergaven
  18. bron: NOS [verborgen inhoud]

19. Ik hoor zojuist dat Sonny Geraci,de leadzanger van de Amerikaanse Outsiders is overleden. Time won't Let Me is voor mij een van de best singles ooit en een ultieme radioplaat.

• 1 antwoord
    • 883 weergaven
  20. Started by Juul,

Ik had al jaren het vermoeden: [verborgen inhoud]

21. Started by Alex,

Nog meer vinyl in de aanbieding. 10 years of offshore radio Jumbo double lp Jumbo R100/101 Splendid condition uitstekende kwaliteit Sound recordings of the highlights of Britsish offshore radio 1964-1974 Featuring Radio's: London Caroline Atlanta Sutch Invicta 390 KING England Scotland Britain 355 Dolfijn 270 Essex City RNI Including SOS drama's Jingles & Commercials 250 Discojingles 250 super deejay jingles Disco Jingle Single Top Format 1980 (Radio) Veronica Klassiek 25 populaire meesterwerken Radio Veronica op 4 met Hans Mondt Stereo Geluiden deel 2 voor Dia's en Film 12 jaar Radio Veronica Veronica bedankt en tot ziens 1974 Radio Caroline …

• 0 antwoorden
    • 882 weergaven
  22. Started by nchuijg,

Vandaag in de Volkskrant in de rubriek Het Eeuwig Leven een mooi overzicht van haar leven dat eindigde op 3 December 2020 met een leeftijd van 82 jaar. Maar wat niet in het overzicht staat, dat ze ook actief was in de jaren 50 60 en 70 bij ziekenomroep Rano Amsterdam in het Wilhelmina Gasthuis. Naast het presenteren van programma's, coachte ze ook nieuwe medewerkers. Daar ontmoete ze ook haar grote liefde Gerard Reitsma en moeder werd van Mark, die als baby mee naar de studio ging op hun Rano avond. Een vakvrouw en een aardig mens. Nico.

• 1 antwoord
    • 882 weergaven
  23. Een stuk popgeschiedenis vrienden ! Bron: Rollingstone. The Untold Story of Bob Dylan's 'Basement Tapes' [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 882 weergaven
  24. Started by Juul,

Het januari nummer 2015 is uit: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 881 weergaven
  25. Started by Juul,

Weer een document vol met "ambtenaren taal" : [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 880 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.