Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Juul,

In 1970 was er een politieke partij genaamd DS'70. Het was een afsplitsing van de PVDA. De zoon van oud PVDA minister Drees zat daarin. Ze brachten toen z.g. "flexidisc" uit met het verkiezings lied. Ik heb het bewaard……waarom? Geen idee. Hier is het. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

2. Ik hoor zojuist dat Sonny Geraci,de leadzanger van de Amerikaanse Outsiders is overleden. Time won't Let Me is voor mij een van de best singles ooit en een ultieme radioplaat.

• 1 antwoord
    • 909 weergaven
  3. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 908 weergaven
  4. Speciaal voor Ray…………. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 907 weergaven
  5. Started by king1,

Goedemiddag allemaal , Mijn naam is iwan ik ben 36 jaar en mijn hobby is genieten van het moois van veronica uit de zeezender tijd vooral ben zelf best wel een verzamelaar van lps en dergelijke vooral alles wat met veronica te maken heeft en the king of rock and roll groetjes iwan

• 0 antwoorden
    • 907 weergaven
  6. Started by hans558,

Op het forum is geen aandacht geweest voor het overlijden van John Wetton , bassist bij veel grote popgroepen... [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 907 weergaven
  7. In Beeld en Geluid in Hilversum is het nationale digitaliseringsprogramma ‘Beelden voor de Toekomst’ officieel afgesloten. Gedurende zeven jaar hebben Beeld en Geluid, EYE Filmmuseum, Nationaal Archief en Kennisland 110 duizend uur video, 30 duizend uur film, zo’n 300 duizend uur audio en bijna 2,5 miljoen foto’s geconserveerd en gedigitaliseerd. Deze miljoeneninvestering heeft ertoe bijgedragen dat het belangrijkste deel van de vaderlandse geschiedenis, uitgedrukt in beeld en geluid, behouden is gebleven voor historici en wetenschappers, voor creatief hergebruik, voor onderwijs en het brede publiek. Het materiaal dat nu voor een groot deel is veiliggesteld v…

• 0 antwoorden
    • 907 weergaven
  8. Started by Jan van Heeren,

Kan iemand me soms helpen aan de datums van de weekbladen HP en Aktueel waarin artikelen over Radio Caroline en Radio Monique hebben gestaan? In HP heeft bij mijn weten 1x iets gestaan; in Aktueel heeft 2x iets gestaan: een artikel na de start van Caroline en later een over Radio Monique. Als iemand weet wanneer de artikelen geplaatst zijn, dan zou ik dat graag horen! Update: HP was van 21 september 1985.

• 1 antwoord
    • 905 weergaven
  9. Started by Juul,

Ik had al jaren het vermoeden: [verborgen inhoud]

10. Started by Vincent,

On air. Senden Sie selbst! Eine experimentelle Sendereise vom Mittelwellenrundfunk bis zum Fernsehen. Auteur: Niessend, Marco http://shop.vth.de/senden-sie-selbst.html, Baden Baden 2014 ISBN 978-3-88180-883-5 176 pagina’s, geïllustreerd Bestelnummer: 411 0174 We kunnen er rustig vanuit gaan dat het merendeel van de mensen die mij volgen er niet alleen gericht op zijn om naar leuke radio- en/of televisieprogramma’s te kijken, maar vooral er ook op gericht zijn om te weten wat er achter de schermen van radio- en televisiestations is gebeurd. Daaraan gekoppeld kun je ook rustig stellen dat de fascinatie van het overbrengen van radio- dan…

• 0 antwoorden
    • 905 weergaven
  11. Started by Juul,

Je zal Beach Boys fan wezen. Wat doe je dan? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 903 weergaven
  12. bron: NOS [verborgen inhoud]

13. Started by Juul,

bron; website One More Thing. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 901 weergaven
  14. Started by Alex,

Op zondag 6 december 2015 hebben we een muziekspecial opgenomen met en over Jan de Hont. Jan was in Museum Rockart en vertelde over het belangrijke eerste deel van zijn muzikale carrière. Ook gingen met Jan terug naar waar het allemaal begon, Amsterdam. Natuurlijk speelde hij ook een aantal nummers op zijn Fender zoals The James Bond Theme, Beat Girl, La Comparsa, Ave Maria No Morro en A 1000 Violins. En dat allemaal met gebruik van een echte oude Egmond versterker. Mooie verhalen en lekkere muziek. Vanaf vrijdagavond 14 oktober 20.00 uur iedere 5 uur te zien via de Norderney videostream. [verborgen inhoud] Vrijdag 20.00 uur Zaterdag 01.00 uur – 06.00 uur – 11.00 uur – …

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  15. Started by Juul,

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2013/10/23/thuiskopieheffingen-ongewijzigd.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  16. Started by Juul,

Er gaat, terecht, erg veel aandacht uit naar de rampvlucht. De Wall Street Journal heeft een prachtig overzicht gemaakt. http://graphics.wsj.com/mh17-crash-map/?standalone=1 En hier voor de niet Engels lezende onder ons; http://nos.nl/artikel/680984-welke-delen-mh17-liggen-waar.html

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  17. Started by Omnivoor,

Ik vond dit een van zijn beste:

• 2 antwoorden
    • 900 weergaven
  18. Ik ben de hele tijd bij de opnamen van de LP geweest. In de Hilversumse Phonogram studio. [verborgen inhoud]

19. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  20. Started by Harm,

NostalgieNet krijgt vanaf september een nieuwe naam: ONS. De zender richt zich primair op 49-plussers. Sinds 2006 is NostalgieNet te zien op de Nederlandse televisie. De zender onderscheidt zich met programma’s die terugkijken op vroeger, met amusement uit vervlogen tijden, Nederlandse speelfilms en series. Begin dit jaar is NostalgieNet onderdeel geworden van Just Media Group en wordt er geïnvesteerd in de ontwikkeling van de zender. Vanaf het najaar krijgt ONS een vaste horizontale programmering, met op elk tijdstip herkenbare programma’s. Naast bestaande programma’s zendt ONS vanaf september ook veel eigen producties uit, waaronder het nieuwe middagprogramma Bij …

21. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 897 weergaven
  22. Het gaat over het kantoor van de Stones in A'dam. [verborgen inhoud]

23. Started by Juul,

Dat lijkt mij een prima plan. bron: De Gooi & Eemlander. [verborgen inhoud]

24. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 896 weergaven
  25. Gast
    Started by Gast,

Hier is over nagedacht, ik ga binnenlopen, de mega selfie. Eigen ontwerp PdH, octrooi en alle rechten beschermd. De kwaliteit is van eenzame hoogte, ook zeer geschikt voor lieden die het "te hoogh" in de bol hebben. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 896 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.