Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
Hallo Mensen, Ik ben op zoek naar Alfred Martens met het liedje: 'Hoe doet ie dat nou'. Wie kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 723 weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 446 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
Altijd verrassend, die jaarlijkse top 2000... http://speld.nl/2015/11/27/bekijk-de-top-2000-stemlijst-van-hemmo/
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 771 weergaven
-
-
Zeezenderuren op de vroege zaterdag- en zondagochtend en de Extra Gold Historische Zaterdagmiddaggebeurtenis gaat terug naar 1975. Om te beginnen op de zaterdag- en zondagochtend een historisch zeezenderuur van 9 tot 10. Uitgezocht en waar nodig bewerkt door Herbert Wentink. Terug in de tijd naar 14 september 1971 met Leo van der Goot en “Driemaster” op Radio Noordzee Internationaal. Jaap en Jan zorgen daarna voor de typische Extra Gold sfeer; dus even terug naar toen met het geluid van toen (met alles er op en er aan). Bekijk het volledige artikel
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Hallo Mijn naam is Jos woonachtig in Bergeijk, dat ligt 25km vanuit Eindhoven. Helemaal in het zuiden van Nederland. Alles wat met Veronica (1959-1974) boeit mij enorm.Al regelmatig bracht ik een bezoek aan het museum Rock Art waar al die mooie spullen staan opgesteld het is voor mijn (ook al is het 2 uur reizen ) een dagje uit. Vooral de thema dagen die te maken hebben met Veronica 538/192 vind ik een lust voor het oog en oor. De stichting Norderney mag niet verloren gaan. Onlangs bracht ik en bezoek aan het Veronica schip gelegen in Amsterdam. Ik had van Jaap Schut begrepen dat de stichting Norderney en Het Veronica schip nogal gevoelig ligt omtrend het een en ande…