Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.185 discussies in dit forum
-
In de rubriek nutteloze onderzoeken: http://www.telegraaf.nl/binnenland/21244882/__Vaker_fataal_hartaanval_lage_inkomens__.html Hoe zou dat bij zeezender "fans" zijn? Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
In 1978 werd door Rob Olthof, geassisteerd door een aantal andere mensen, waaronder mijzelf, de Stichting Media Communicatie opgericht. Decennia lang is Rob Olthof de stuwende kracht geweest achter de diverse activiteiten van SMC. Gelet op het trieste feit dat Rob Olthof ernstig ziek is en er geen kans meer is op herstel, zijn we genoodzaakt de organisatie in andere handen te geven. De werkzaamheden worden voorlopig overgenomen door Jan Fré Vos. Zijn adres is: Stichting Media Communicatie Voorzitter: Jan Fré Vos Kornoeljestraat 4a 9741 JB Groningen De komende maanden zal er gekeken worden in hoeverre wijzigingen in het beleid dienen te wo…
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Dit boek is nu voor maar 6,90 te bestellen bij Bol. Zie: http://www.hansknot.com/recensie-oranje.htm
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Leuke site over kustwacht radio stations, [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
The new (2014) edition of Shiprocked – Life On The Waves With Radio Caroline was launched in Dublin last night, with former Caroline and RTE 2FM broadcaster, and current-day drive time 4FM presenter Gareth O’Callaghan doing the honours. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
-
Beste radioliefhebbers, Ik ben eigenaar van het kleinschalig internet radiostation Sea Radio in De Panne-België. De (vooral non-stop) uitzendingen vinden plaats op zaterdag en zondag tussen 10 uur en 21 uur waarbij het format hoofdzakelijk bestaat uit hits uit de jaren 60, 70 en 80. Om de non-stop formule te doorbreken ben ik op zoek naar medewerkers die zich geroepen voelen om een swingend gepresenteerd programma te maken op (één van) die dagen. Bezoek alvast onze website www.searadio.be en stuur een demo naar info@searadio.be, misschien ben jij wel de volgende medewerker van ons radiostation! Mvg, Pascal.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Voor de schaatsers die evt. naar Friesland willen, leuk website: http://www.weerstation-lemmer.nl/de-route.html Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
http://www.nrc.nl/boeken/2013/10/24/zanger-peter-koelewijn-klaagt-a-f-th-van-der-heijden-aan/
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
hallo allemaal, nieuw op t forum, mijn naam is remco en sindskort ben ik een eigen zender begonnen en draai daar onder de naam djrembo. Geboren leeuwarder maar sinds enkele jaren woonachtig in t dorpje haulerwijk. Sinds 1 mei getrouwd met jiska en momenteel erg druk om mijn station ook succesvol te maken.
-
Ben in het bezit van een grote tv collectie. Als er mensen interesse hebben kunnen wij misschien materiaal uitwisselen. Mijn collectie begint bij begin jaren 50 t/m de dag van vandaag.
-
- 0 antwoorden
- 926 weergaven
-
-
In 1982 stopte wat mij betreft het voorbeeld voor vele radio stations, WABC in New York. Ik vond het een "zwarte dag". In mijn TROS tijd had ik een abonnement op het Amerikaans blad "Radio & Records" kortweg R&R. Het was een blad voor de radio en platen industrie. Die weide er een mooi artikel aan. Ik weet meer of ik het al eens hier gepost heb maar dan nu nog een keer. [verborgen inhoud] En de prachtige montage van hits uit de WABC jaren.
-
- 0 antwoorden
- 371 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
"De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft - in samenwerking met omroepen in publieke bestel - een website gebouwd om de ‘maatschappelijke waarde’ van de publieke omroep te belichten. Het is volgens de NPO “een nieuw instrument van verantwoording”." [verborgen inhoud] "NPO zonder toegevoegde waarde dramt toegevoegde waarde NPO door via website Uw belastinggeld gaat onder andere naar een website over toegevoegde waarde NPO" [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Voor mij een kippenvel moment, anderen halen misschien hun schouders op, maar in het filmpje zie je hoe een priester het lied (aangepast) Hallelujah van Leonard Cohen zingt voor een bruidspaar. En je kunt zeggen wat je wilt, hij doet dat wel erg goed !
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Pfffff vrouwen koop ze een boek dat ik al had ( lief gebaar hoor) ik heb hem dubbel ik verkoop hem splinter nieuw voor de prijs wat er voor betaalt is 15 euro zonder verzendkosten 6,75( kost nu nog 34,95) Geschreven door Arjan Snijders 568 pagina dik. Mart538 VERKOCHT
-
- 0 antwoorden
- 883 weergaven
-
-
Ik vind 'em wel erg leuk. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/grote_geenstijl_koptelefoon_te.html Juul
-
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
http://www.macfreak.nl/nieuws/25116/uitvinder-van-de-computermuis-is-overleden/
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Een prachtige reportage van Nieuwsuur over de heropstanding van de vinyl LP. Een beetje aan het eind. En hierin zien we ook Jan van Ditmarsch die voor de LP en CD show ( TROS - Wim van Putten ) bijna alle items aanleverde. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 931 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben aan het opruimen, wissen dus, om meer ruimte te maken op m'n HD's. Hier een radio docu uiy m'n Poster tijd van the Allman Brothers-Eat a peach in the studio. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 503 weergaven
- 1 follower
-
-
Het mooie werk van Walvlis met het doorspitten van oude dagbladen bracht mij op het idee om een onderwerp te maken met links naar digitale krantenarchieven. Aanvullingen zijn welkom. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar uitzendingen van deze 2 mooie radiozenders! Wie heeft er wat liggen? En in het bijzonder wie heeft de openingsuitzending van Veronica FM. Ik ben hem kwijtgeraakt en heb helaas alleen nog de eerste paar minuten in bezit! Groet' Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-