Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by peter,

Beste Peter, Bert, en het hele EG team, ik wil jullie ontzettend hard bedanken voor de service van de afgelopen jaren, en ik weet dat ik ook voor vele forumleden spreek. Elke week opnieuw fantastische podcasts die werden aangeboden door jullie met een onvermoeibare inzet. Het spreekt vanzelf dat er een moment komt, waar je wat minder tijd hebt, of misschien wat minder zin; en dat kan niemand jullie kwalijk nemen na al het mooie werk van de voorbije jaren. Met jullie goedkeuring wil ik wel (misschien samen met Ton) een deel op mij nemen (wat betreft top 40, tipparade, lp top 20 en de non stop 80's). In alle geval nogmaals een ontzettende…

• 1 antwoord
    • 620 weergaven
  2. Started by Jan-Fre,

Hier hield ik mij zo'n 25 jaar geleden mee bezig: het produceren van het programma OOG-Archief bij Omroep Organisatie Groningen. Oude kranten lezen in het gemeentearchief, plaatjes bij elkaar zoeken en tekstjes schrijven. Mooie tijden [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 620 weergaven
  3. Chart for the week of April 3, 1971 : Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud] i am posting now the same chart show but a complete Top 50 on " overige landen" thread. Next Billboard Hot 100 with Frank van Agtmaal is from April 04, 1964. Enjoy and have a nice weekend.

• 0 antwoorden
    • 620 weergaven
  4. Chart date : May 02, 1960 Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 620 weergaven
  5. Naar aanleiding van dit bericht een programma van Robert Jensen bij Noordzee FM: [verborgen inhoud] NoordzeeFM-20040106-1545-1700-RobertJensen-JensenInDeMiddag [verborgen inhoud] NoordzeeFM-20040106-1700-1815-RobertJensen-JensenInDeMiddag [verborgen inhoud] NoordzeeFM-20040106-1815-1932-RobertJensen-JensenInDeMiddag

6. Started by Broozen,

Gezocht: JAM-set voor het internetradiostation That 70´s channel. Ruilen tegen andere mooie jingles? Alvast bedankt! Benno

• 0 antwoorden
    • 619 weergaven
  7. Started by Ben,

Dit zijn de programma's, dat je kunt vinden via de link eronder: Radio 192 01-03-2003 19:00-20:00 Flashback - Muziek Expres Lex Harding 29-09-1971 15:00-16:00 [verborgen inhoud] Met betrekking tot het Flashback programma voeg ik de volgende informatie toe (met dank aan Juul Geleick): Radio 192 zond in het programma Flashback (in samenwerking met de stichting Norderney) iedere week twee historische radio programma's uit van de zeezender Radio Veronica. Oud Radio Veronica technicus Juul Geleick deed de redactie, bewerking en montage van dit programma.

• 0 antwoorden
    • 619 weergaven
  8. Started by jan V,

1979-03-09 1857-2000 BartvanLeeuwen-ABTT [verborgen inhoud] VOO-H3 1988-03-09 1100-1200 AnnetteVanTrigt-Kletskop-Gast AdamCurry&PatriciaPaay VOO-R2 [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 619 weergaven
  9. NOS-19880219-Anette van Trigt-Kees Schilperoort-Olympische Winterspelen [verborgen inhoud]

10. Started by chaldy,

Hallo lieve mensen vraagje bij tijd voor twee zit zo,n mooie instrumentalig stukje waar ze op het laatst zeggen fluisterend tijd voor twee wie o wie heeft dit instrumentalig stukje transparant op mp3 zou er heel blij mee zijn bvd gr Chaldy

• 0 antwoorden
    • 619 weergaven
  11. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] don rosenbaum - miss america paul mccartney - getting closer dave dee etc. - snake in the grass gerard cox - een mooi verhaal alice cooper - elected wynder k. frog - green door mark lindsay - and the grass won't pay no mind lulu - to sir with love michel delpech - pour un flirt manfred mann - with god on our side ria valk - onze griek europgrup - pots sentirmez ray stevens & henhouse five plus two - in the mood four seasons - let's hang on scott walker - jackie lodewyck van avezaath - verrek zeg kerel hurricane smith - i don't know why i love you

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  12. This week's show is a repeat of last year : July 05, 1975 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  13. Started by h.roos,

VeronicaTV-19881210-Amnesty International Tour (TV Audio). 1-[verborgen inhoud] 2-[verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  14. Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 618 weergaven
  15. Started by jan V,

1990-02-02 1500-1600 ErikdeZwart-Nederlandse Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1990-02-02 1600-1700 ErikdeZwart-Nederlandse Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1990-02-02 1700-1800 ErikdeZwart-Nederlandse Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  16. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  17. Started by Zeitreise,

Hallo ! ⛷️ Een uitzending in december ( 2000 ? ) van het Steenen Tijdperk met Jeffrey Willems ( 1965 / 1975 ). Uiteindelijk wordt de nummer 1 hit "Mississippi" gedraaid. 🎅 [verborgen inhoud] Steenen Tijdperk Dezember 1965 1975 Jeffrey Willems.mp3 Groetjes ! Hendrik

• 0 antwoorden
    • 618 weergaven
  18. Started by Marcel Ampt,

Wie heeft er misschien programma's van de veronica woensdag?

• 0 antwoorden
    • 617 weergaven
  19. Met dank aan Ron is hier weer een nieuwe aflevering van A month in a life. Deze keer is Oktober 1964 aan de beurt. 4 uur lang muziek. UK releases van de maand Oktober 1964 Geniet er van. [verborgen inhoud]

20. Started by arno,

Heeft toevallig iemand de (vroege) tune van 'Op Losse Groeven' uit begin jaren 70 in MP3 formaat? Is deze ooit voor dit programma gemaakt? Of was dit uit een bestaande song.....

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 617 weergaven
  21. De geheime zondagavondshow was een radioprogramma van Q-music Nederland dat vanaf september 2010 af en toe werd uitgezonden op zondagavond tussen 8 en 10 uur. Het programma heeft een paar maanden bestaan totdat de nieuwe programmering bekend werd gemaakt. Ik kan me een aantal afleveringen herinneren. Heeft iemand toevallig nog een aflevering van bewaard?

• 0 antwoorden
    • 617 weergaven
  22. Started by h.roos,

VeronicaTV-19880706-Veronica in Concert-Fleetwood Mac Live (TV Audio). [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 617 weergaven
  23. Started by Moby,

1995 1995 02-23 [verborgen inhoud] 1995-02-10 [verborgen inhoud] 1995-02-23 [verborgen inhoud] Groet,Moby

24. Started by peter,

Top 40 14u [verborgen inhoud] 15u [verborgen inhoud] Tipparade 16u [verborgen inhoud] 17u [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 617 weergaven
  25. BN_241205_1600-1700(MediaZakenRuudHendriks) [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.