Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.476 discussies in dit forum
-
-
Hier een stukkie tv dat ik ooit ergens aantrof. Ik weet ook niet meer uit welk programma dat dat is, maar het is leuk om terug te zien [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Kan iemand mij helpen deze tape te dateren? Wie weet wanneer TVHS nr 1000 werd uitgezonden, dan weet ik ook wanneer deze, nummer 1001, is uitgezonden. Ik weet dat de meeste uitzendingen al online staan, maar vandaar dat ik graag wil checken of deze daar ook onder valt. Alvast dank. [verborgen inhoud] Ook deze weer uit de archiefdozen van Everton. Foto:Marc Stakenburg © Theater van het Sentiment KRO
-
- 9 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] TROS-H3-19771215-21002200-FerryMaat-SoulShow TROS-H3-19820701-FerryMaat-SoftSoulShow
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zou iemand deze twee kunnen dateren? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Veronica R2 Bart van Leeuwen Terug in de tijd Top 40 van 30-05-1970 op 9-8-1989 14-15h Veronica R2 Bart van Leeuwen Terug in de tijd Top 40 van 15-04-1967 op 15-11-1989 14-15h [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 995 weergaven
-
-
Heeft iemand toevallig oude opnames van dit programma? Luisterde hier vaak met plezier naar. Dank alvast voor het eventueel uploaden hiervan.
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Kan iemand deze twee dateren: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 992 weergaven
-
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FAYKOAXB8ZAA.mp3
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Fantastisch nieuws vandaag: Radio 0511 heeft een tweede frequentie bemachtigd! Vanaf heel snel zijn we te beluisteren op AM1485 vanuit Rhederbrug, vlakbij de Duitse grens. #auchfürunsereDeutschezuhörer [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Via een vriend hier uitgekomen die me vertelde dat hier veel te vinden is. Ik zoek de opnames van UB40 17 maart 1983 Jaap Edenhal. Schijnt uitgezonden te zijn geweest door Veronica. Kan iemand mij helpen. Was mijn allereerste concert en zou het super gaaf vinden om deze te hebben. Groeten, Ard Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik probeer het.
-
- 0 antwoorden
- 71 weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan @pvanklei [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] CableOne-19880412-1729-1731-Onbekend-Nieuws [verborgen inhoud] CableOne-19880412-1829-1832-Onbekend-Nieuws
-
- 0 antwoorden
- 461 weergaven
-
-
Wie herrinert zich de piepshow nog? later op de vrijdagen (rond 1999) de stukjes met Bert en Ernie? naast de radio die ik luisterde op de pier met vissen en de boten voorbij zag komen... nu geplaagd met herinneringen van "toen ik nog gezond was". ik geloof dat hier nog een 538 fan was, als u mee leest, heeft u nog opnames uit die tijd? 1995 nog net geen brommer maar een timmer diploma, 1996 wel een brommer (iets aangepast voor materiaal transport) en een metsel diploma :-) goede oude tijd. nu de toekomst, hoe moeilijk is buizen techniek? radio reparatie etc?? kleine zender bouw (bereik 5 meter) cheers Arjan (die met weemoed terug denkt aan de gouden tijd…
-
- 0 antwoorden
- 838 weergaven
-
-
Geachte lezers van dit mooie Forum, Zoals jullie inmiddels wel weten geniet ik vaak INTENS van al die mooie, oude recordings. Zopas heb ik besloten om zélf, bij deze dus, ook een bescheiden recording te plaatsen. Het is effe uitproberen voor mij, ik beken dat bij deze... [verborgen inhoud] Hier een recording, die ik in 1976 heb opgenomen met een Philips Bandrecorder. Ik weet niet of het me lukt om er een afbeelding van bij de zetten... En ik hoop dat jullie de recording kunnen openen! Radio Hercules ergens uit Noord Holland, op de middengolf😀 In afwachting, HA
-
-
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
14 Jaar Veronica - Uitgezonden op 31 augustus 2018 op 192 Radio [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Er is een toelichting bij het wetsvoorstel van de raad van state dat de NLPO geen openbaar gezag uitoefent. Ook dat het voorstel van 80 streekomroepen moet worden losgelaten. Het voorstel is dus, de wet niet aannemen aldus de raad van state. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 237 weergaven
- 1 follower
-
-
De uitzenddata zijn bekend, dus pak je agenda en zorg dat je er voor klaar zit op de juiste tijd! Uitzenddata van de Nederbeat top 40 jaargang 6 zijn: - Zaterdag 26 januari van 19.00 tot 22.00 - Zaterdag 2 februari van 19.00 tot 22.00 De opnames vinden tevoren plaats in studio Noviomagus. INZENDEN VAN LIJSTJES AAN WIJDRAAIEN@GMAIL.COM KAN NOG TOT EN MET 15 januari !!
-
- 0 antwoorden
- 708 weergaven
-
-
In overleg met de mensen die normaal de programma's op zaterdag verzorgen tussen 20 en 22 uur is de definitieve uitzenddatum voor de Nederbeat top 40 editie 2018 vast gesteld. Op 27 januari en (herhaling) 3 februari kun je tussen 19 en 22 uur genieten van 3 uur Nederbeat, volgens de inmiddels vertrouwde formule: ruim 2 uur Nederbeat top 40, aangevuld met platen die het net niet haalden. Het programma wordt 20 januari vanaf 12.00 opgenomen in het 192 Veronica museum in Nijkerk, techniek Rob Schel, presentatie Jan van Weeterloo Inzendingen met jouw lijstje van 10 (genummerde) favoriete Nederbeat (1960 t/m 31 augustus 1974) nummers zijn nog steeds welkom (tot …
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hallo, heeft iemand de Top 40 en Tipparade van afgelopen zaterdag? Alvast bedankt! Groet Henk
-
- 3 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar de opname van The feel bij Countdown Café uit 1992. Ik heb er zelf op gespeeld en ben de opname helaas kwijtgeraakt. Vriendelijke groet, Willem Swart Amsterdam.
-
-
- 4 antwoorden
- 897 weergaven
-
-
Het grote aftellen is begonnen! Zaterdag om 19.00 is het zo ver, de Nederbeat top 40 op www.192radio.nl. Ben jij benieuwd waar jouw favoriet staat in deze 5e editie van de Nederbeat top 40? Stem dan af, zaterdag 27 januari of als je dan niet in de gelegenheid zaterdag 3 februari om 19.00 uur op 192 radio. Dan kun je luisteren naar maar liefst 3 uur fantastische Nederbeat. Dit programma is semi live opgenomen in de oude Veronica studio in het 192 Veronica museum in Nijkerk afgelopen zaterdag. Presentatie, Jan van Weeterloo, techniek: Rob Schel. (de klok op de foto is een Junghans stopwatch klok zoals die ook gebruikt werd tijdens de opname in de studio Lapers…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vanavond tussen 19.00 en 19.30 uur wordt de Avonduitzending van Radio Oranje vanuit Londen op 5 mei 1945 integraal uitgezonden op Transportradio. In de uitzending de aankondiging dat de Duitse bezetter heeft gecapituleerd een toespraak van Ministerpresident Gerbrandy en nog veel meer. Luisteren dus via [verborgen inhoud] of Tune-in Hier alvast een fragment : [verborgen inhoud] Ik zal vanavond na uitzending het complete programma hier plaatsen. Voor nu alvast 2 oude documentaires van de Wereldomroep uitgezonden in mei en augustus 1960 : [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Voor de weinigen die de uitzending van Tineke (met Adje Bouman als 'sidekick') vanmiddag niet beluisterd hebben, hierbij de upoload (opgenomen via de stream): [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-