Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
VARA-H3-19760920-FelixMeurders-Zoekplaatje-31min Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
-
-
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
19891128 Vara Radio 3 - 08.00 - 09.00 Het Geluid van 1980 [verborgen inhoud] 19891128 Vara Radio 3 - 09.00 - 10.00 Het Geluid Van 1981 [verborgen inhoud] 19891128 Vara Radio 3 - 10.00 - 10.30 Het Geluid Van 1982 [verborgen inhoud] 19891128 Vara Radio 3 - 10.30 - 11.00 Het Geluid Van 1982 [verborgen inhoud]
-
-
- 38 antwoorden
- 7k weergaven
- 2 followers
-
-
In navolging van de reeks "Het Geluid van de Jaren 80", elders op het forum te vinden, hierbij de links van "Het Geluid van de Jaren 90": de jaaroverzichten van 1990 t/m 1996. Voorzover ik me kan herinneren is er ook in 1997 nog een overzicht uitgezonden, dat heb ik helaas niet in mijn bezit. Wellicht is er iemand op dit forum die de integrale uren beschikbaar kan stellen.. Ik heb de uren telkens passend gemaakt voor 1 kant van een cassettebandje en heb hiervoor 3 liedjes eigenhandig "ingekort"... Desondanks: veel luisterplezier ! Benno Het Geluid Van.... 1990 dl 1: http://www.mediafire.com/download.php?946wc49w5j7cq3r 1990 dl 2: http://www.mediafire.com/download…
-
- 10 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Met dank aan Harm Koenders voor het opnemen en omzetten Vara-Hilv3-19741001-0700-0830-LeoVdGoot-FirstShow [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 3,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Nadat René al een voorzichtig begin maakte van de week, wil ik bij deze officieel het VARA-dinsdag verzameltopic openen. Wat mij betreft was deze dag spraakmakend van circa 1974 tot circa 1987. Het begin werd gemarkeerd door de komst van Leo van der Goot, Felix Meurders en Alfred Lagarde (Willem van Beusekom zat er toen al, net als Aad Bos), het einde lag bij mij bij het vertrek van Rob Stenders. Daarna waren er nog leuke programma's (ik mocht er aan twee zelf meewerken in die tijd, het werden echter in toenemende mate 'reservaten'. *Om te beginnen een vroege opname. 20 juli 1976. Peter Holland vervangt Frits Spits in Spitsbeeld tussen 14 en 16 uur. Op dit tijds…
-
- 35 antwoorden
- 6,8k weergaven
- 1 follower
-
-
VARA-H1-1970 04 18-Veronica10 jaarI n De Lucht [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
VARA-H2-22 04 1981-1105-1135 Het beste van de piraten [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] KP-R2R-018 B-VARA-H3-19800902-TypischJansen-Zoekplaatje Band met als omschrijving van de inhoud Typisch Jansen-Zoekplaatje. Eerste zegt mij niets. Hoor ik Sonja Barends?
-
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
VARA-H3-19821005-1455-1600 Interessant telefoongesprek over de gage van de Beatles in Nederland [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
- 0 antwoorden
- 589 weergaven
- 1 follower
-
-
Interessante uitzending. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby.
-
-
- 1 antwoord
- 422 weergaven
- 1 follower
-
-
2 uurtjes VARA-R2-ontbijt radio met Hans Smit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 971 weergaven
-
-
Goedenavond, Op de andere kant van de band met de LP- en CD-Show (zie eerdere thread) staat een aflevering van het VARA programma Tracks met Jan Douwe Kroeske. Ik gok uit de zomer van 1987 maar een precieze datum heb ik er niet van. Helaas... het is ook maar ongeveer 48 minuten. Ik hoop toch dat ik er iemand een plezier mee doe. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
VARA, Hilversum 3, Peter Holland Show, 23 November, 1977 Rolling Stones Special met Felix Meurders 1. [verborgen inhoud] 2. [verborgen inhoud] 3. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 776 weergaven
- 1 follower
-
-
Begin jaren '80 had de VARA op dinsdag op Hilversum III een item "Er wordt in één week tijd heel wat afgepraat op straat, radio en TV". In dit item hoorde je radio bloopers of vreemde fragmenten. Een beetje vergelijkbaar met wat Giel Beelen tegenwoordig op dinsdagochtend op 3FM doet met de radio draait door. Hierbij een leuk fragment (ik denk uit 1983) met Ad Roland die niet blij is met de rommel die in de studio is ontstaan in het programma Dubbellisjes van de VARA dat daarvoor uit dezelfde studio werd uitgezonden en moet tijdens het schoonmaken / stofzuigen van de studio zijn programma beginnen. [verborgen inhoud] Groet, Peter
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Drie cassettes 'Hoe zet je lokale omroep op'. [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel1-HoeBeginJeMetLokaleOmroep [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel2-HoeLegJeKontaktenEnMetWie [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel3-WatZijnDeRegelsVanCRM [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel4-DeTechnischeKant [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel5-HetProgrammaBeleid [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel6-DeInhoud
-
-
- 2 antwoorden
- 224 weergaven
- 1 follower
-