Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Gast matenhoor

In de nacht van 24 december 2004 zond Yorin FM een radioshow uit met als thema de Top 100 Albums allertijden volgens het A,erikaanse weekblad Rolling Stone. De bestanden van deze radioshow kwam ik nog ergens op een externe schijf tegen en zijn vermoedelijk door mij van usenet gehaald. 1e uur [verborgen inhoud] 2e uur [verborgen inhoud] 3e uur [verborgen inhoud] 4e uur [verborgen inhoud] 5e uur [verborgen inhoud] 6e uur.[verborgen inhoud] Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

3. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 686 weergaven
  4. De Top 40 van 15 Mei 1971 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 15 Mei 1971 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 20, 1971 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 14 Mei 1988 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 678 weergaven
  5. Gast Joops broodje
    Started by Gast Joops broodje,

Beste leden, Ik ben sinds jaren op zoek naar een single uit de V.V. van juli 1985. Het gaat om Chevanonenha van X-factor. Platenruiter wist mij te vertellen dat er een opname van de V.V. tips van 18 juni 1985 is waar deze single op te horen is. Een mp3 of opname van deze uitzending zou ik erg graag in mijn collectie hebben. Kun iemand mij hiermee verder helpen? Groet, J.B

• 0 antwoorden
    • 601 weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 697 weergaven
  7. De Top 40 van 7 Juni 1975 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 7 Juni 1975 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1975 week 23 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 15 Juni 1985 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  8. [verborgen inhoud] Met dank aan Knolleke voor het uitzoeken

• 0 antwoorden
    • 632 weergaven
  9. Cleaned by Oldies 45 RNW-19740000-WOZondag-OverZeeZenders-46min-studio [verborgen inhoud]

10. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 582 weergaven
  11. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 20090524-16u00-17u00-HetSteenenTijdperk-RobStenders-Radio2AVRO [verborgen inhoud] 20090524-17u00-18u00-HetSteenenTijdperk-RobStenders-Radio2AVRO [verborgen inhoud]

12. Chart date : October 30, 1961 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 649 weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

14. Radio Veronica had mevrouw Klapwijk, wij hadden mevrouw Hamers. Het stak ons al geruime tijd, in het Haagse hadden ze Centraal, Hiro en sinds kort ook het legendarische Hofstad Radio, pop stations met de sfeer van de zeezenders die in 74 het loodje legden. Hier in Grunn hadden we wel sinds 1960 ons eerdgas te Slochteren < ik woon praktisch op het Grunninger gas nabij Slochteren> waar de welvaart van Nederland op is gebouwd. Dat in al die bedrijvigheid om die 400 miljard binnen te harken aan eerdgas opbrengsten Grunn zelf vergeten is vergeten wij hier niet. Hier bleven we een Neanderthaler provincie, althans in de ogen vd Randstad, de revenuen van het ee…

• 0 antwoorden
    • 511 weergaven
  15. Started by RonSanJoy,

pixeldrainDik Voormekaarshow 1982This file has been shared with you on pixeldrainHierbij de Dik Voormekaarshows uit 1982. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 123 weergaven
  16. Started by h.roos,

ik ben op zoek naar de openings avond van radio 192,mat name de uren met bull verweij.mischien wil iemand deze hier plaatsen.met vriendelijke groet en alvast bedankt van h.roos.

• 0 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  17. Started by Vincent,

Download hier de Luxy Top 30 en de Club 208 uitzending van 18 november 2012. Luxy Top 30 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Club 208 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst van 18 november 1980: 01 Abba - Super Trouper 02 Blondie - The Tide Is High 03 Kool & The Gang - Celebration 04 Stephanie Mills - Never Knew Love Like This Before 05 Diana Ross - I'm Coming Out 06 Spandau Ballet - To Cut a Long Story Short 07 John Lennon - Starting Over 08 Dennis Waterman & The Dennis Waterman Band - I Could Be So Good For You 09 Rod Stewart - Passion 10 Roxy Music - Same Old Scene 11 Boomtown Rats - Ban…

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  18. AVRO 80's.Het Steenen Tijdperk.Hans Schiffers - No1 Hits 1974.Aflevering 51 [verborgen inhoud]

19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 809 weergaven
  20. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server RTL radio clup 170 zondag [verborgen inhoud]

21. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  22. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 623 weergaven
  23. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Amerika-19840318-1400-1500-HansVanNoorden-Top50 [verborgen inhoud] Amerika-19840318-1500-1600-HansVanNoorden-Top50 [verborgen inhoud]

24. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.