Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
VPRO-N1-19740628-BerichtenUitDeSamenleving-OverPiraten Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 780 weergaven
-
-
Zijn er eigenlijk ook liefhebbers van het gesproken woord onder de radiofanaten hier? Ik hoor daar weinig over. Zo heeft de vpro een website met een schat aan gesproken woordprogramma's ( http://www.woord.nl/start.html ), en herhalen ze elke vrijdagnacht programma's uit het archief van de publieke omroep. Programma's die ook allemaal via iTunes te downloaden zijn als podcast. Op 20 april 2013 werd er een uur gewijd aan de vrije radio. Eerst hoor je ruim tien minuten uit het bekende jubileumprogramma van Veronica d.d. 21 april 1965. (Vooral het interview met Max Groen is interessant, want hij geeft wat mij betreft de meest geloofwaardige verklaring voor de herkomst va…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 475 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Mooi programma van Martijn Stoffer en Roel Bentz van den Berg, uitgezonden in twee series: 1984/1988 en 2001/2003. Van de laatste zijn zo'n 93 afleveringen on-line geweest als 32K/44.1K Realaudio bestanden. Ze zijn nu vooralsnog verdwenen, maar ik heb ze! Als hobbyproject maak ik er gesplitste mp3s van. Kwaliteit is niet super maar toch genietbaar. Hier om een idee te krijgen aflevering 52: De verrukkingen van school. Afl. 52: School is in http://www.mediafire.com/?njsdznt4df4uvhb Heartlands 04 Sep 2002 Playlist: 1. Rock ‘n’ roll high school – Ramones (1980) 2. School is in – Gary US Bonds (1961) 3. Back to school blues – Dale H…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 758 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 800 weergaven
-
-
Ik heb een vraag Rob Stenders heeft in ik dacht in oktober 1993 eenmalig (hij moest invallen voor Gijs Staverman) de Top40 gepresenteerd! Mijn vraag of iemand die toevallig nog in de kast heeft liggen!! Heb die uitzending toen in de studio helemaal begewoond, maar heb hem toen niet op laten nemen tot mijn spijt!!
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 20 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-