Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 941 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 675 weergaven
-
-
Bij het opruimen kwam ik net nog een 'echt' cassettebandje tegen met wat dingetjes erop, met daarop voor mij althans een 'verrassing'. Een naamjingle voor Ds. Toornvliet, ingesproken door Marc Jacobs, moet uit de zomer van 1978 zijn. 'Dit is Ds. Toornvliet op Mi Amigo Internationaal'. Kon mij niet herinneren deze eerder te hebben gehoord. Alleen de kwaliteit van de opname laat te wensen over, dus mocht er iemand zijn die deze naamjingle in een betere kwaliteit heeft dan hou ik mij aanbevolen, zo niet dan is het (ondanks de matige kwaliteit) toch een leuke inhoudelijke aanvulling voor een ieders verzameling! https://pixeldrain.com/u/deShYTox
-
- 0 antwoorden
- 766 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 980 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Radio Mi Amigo Microfoontest Andy Archer aan de van Hogendorpstraat 16 in De Haag. Bandje uit het Playa de Aro archief.
-
- 1 antwoord
- 981 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 608 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 496 weergaven
-
-
Caroline 558: [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 907 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 905 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 477 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 883 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 576 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Al vaker online geweest - ik heb 'm in meerdere versies - toch heel legendarisch, zeker als Radio Veronica fan Radio Veronica Top 1000 - 23 juli 1974, 14.00 - 15.00 uur, Hans Mondt [verborgen inhoud] Radio Veronica Top 1000 - 23 juli 1974, 15.00 - 16.00 uur, Hans Mondt en Bart van Leeuwen [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio 199 testing with Crispian St John 1040-1130 (22min) [verborgen inhoud] 1512-1600 (24min) [verborgen inhoud] Thanks to Vincent for converting.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-