Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Caroline-19860214-0540-0920-KevinTurner-PeterPhillips Caroline-19860214-1740-2115-JerryDavis-AndyAnderson
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra
-
- 2 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Verbeteringen en aanvullingen zijn welkom!
-
- 2 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De vraag is: welke dj's horen we hier ? Datum is vermoedelijk 16 op 17 juli 1978.
-
-
- 3 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
-
Caroline-19850319-NickRichards-FergieMacNeal-AboutSinkingMiAmigo(32min)-Boardrecording
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Een middag met Peter de Vries en Hugo de Groot. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Dit is een studio/boordopname uit de verzameling van Alex uit Alkmaar. [verborgen inhoud] Op de cassette staat de tekst Oud en Nieuw I geschreven, ik heb geen idee waar dat op slaat (naam van het programma misschien?).
-
-
- 1 antwoord
- 949 weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 949 weergaven
-
-
1974-01-14 HansMondt-HansMondt Show - 1500-1600 [verborgen inhoud] bron Stichting Norderney Veronica 192 gr jan V
-
-
- 8 antwoorden
- 949 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanmiddag weer een paar CD-R plaatjes met mp3 opnamen van de downloadclub in 2003 aan het overzetten en daarbij luisterde ik naar een leuk uur van Caroline DJ Tom Hardy, helaas vorig jaar op 26 Februari overleden. Graag wil ik dit uurtje met jullie delen.... (dank aan de downloadclub) Radio Caroline - 3 Mei 1979 - 1700-1800 (althans volgens Harm Koenders) - Tom Hardy [verborgen inhoud] Enjoy Henk Kruize
-
-
- 2 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Radio Atlantis 3x summer 1974, misschien weet iemand de juiste datums. Details in de file names. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Jeroen Woelwater met Wekkerradio. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Gegevens zijn overgenomen van de cassettes en niet gecontroleerd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 948 weergaven
-
-
Ad Roberts en Maarten de Jong [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kriskowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud] Ook deze opname komt van een band, die bij André Blondeau afkomstig is. Op die band staan nog meer opnamen van dezelfde datum (Leo vd Goot, Peter Holland bijv) en in FM kwaliteit, die ik in de toekomst ook hier op 't forum zal aanbieden. Zelf heb ik deze opname van Alfred Lagarde al geruime tijd in m'n archief, maar in mindere kwaliteit.
-
-
- 3 antwoorden
- 948 weergaven
- 1 follower
-
-
Werden er bij de zenders die na 1974 Spanje als thuisbasis hadden ook wel spaansstalige platen gedraaid? En weten jullie misschien titels?