Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 821 weergaven
  2. Started by Tino,

[verborgen inhoud] © DD

• 3 antwoorden
    • 821 weergaven
  3. Started by Vincent,

De presentator heb ik niet meegekregen. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 821 weergaven
  4. Started by Vincent,

Will Luikinga, Tom van der Velde, Ad Roberts en twee religieuze programma's. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 821 weergaven
  5. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 821 weergaven
  6. Started by Vincent,

Twee opnames waarvan ik net heb hehoord wie wat presenteert. Mag ik een beroep doe op jullie? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

7. Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 821 weergaven
  8. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

UK Top 40 - 7 februari 1976 … lees verder... Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 8 februari 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie ​Deze week nog eens een UK Top 40 uit het post-Veronica-tijdperk. Je hoort de volledige lijst van 7 februari 1976 met alles erop en eraan. Op 1 staat ABBA met hun tweede nummer 1-hit in de UK. Het is meteen ook de tweede van 18 opeenvolgende top 10-hits voor deze Zweedse groep. Na Waterloo in 1974 is in februari 1976 Mamma Mia aan de beurt. De single stond twee weken op 1. In Nederland haalde de single vreemd genoeg slechts een 13de positie. Elders in …

• 1 antwoord
    • 821 weergaven
  9. Started by jan227,

Ik kwam bij toeval de tune tegen van de Five by Four show , Radio City . Hierzij ook nog twee five by four shows: 1965 11 (early) 1700-1755 R City (299m) - Chris Cross - 5 by 4 Show - 200th Edition.mp3 [verborgen inhoud] 1966 08 11 Thu 1702-1730 R City (299m) - Alan Clark - Five by Four Show.mp3 [verborgen inhoud] Groeten, Jan

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  10. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  11. [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  12. Started by Drumbeat,

Caroline 319 Blake Williams 04 July 1984 1600-1700 [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 820 weergaven
  13. 3 om 3 met Erwin. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 820 weergaven
  14. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 820 weergaven
  15. Veronica-19630828-EvenBijtanken-31min - [verborgen inhoud] Veronica-19630828-EvenBijtanken-19min - [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  16. Started by Vincent,

Een middagje Radio Monique met Luc Dardin en Sebastiaan Black. Heeft er iemand zin om de Top 50 uit te schrijven? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 819 weergaven
  17. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 819 weergaven
  18. radio Caroline Caroline-19860709-2106-2112-TonyChristian-(558kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans

• 0 antwoorden
    • 819 weergaven
  19. [verborgen inhoud] Hiervoor geldt dan hetzelfde als voor de Jukebox van gisteren.

• 4 antwoorden
    • 819 weergaven
  20. Inmiddels meer dan 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

21. 'uit het archief van Douwe Dijkstra, gedateerd door Gerard van der Ende en bewerkt door Ed Louter'. Helaas was gisteren iemand mij al voor maar hier zijn de bijna volledige eerste drie dagen van Radio Atlantis vanaf de Mi Amigo. Als extraatje heb ik het eerste uur geremasterd in zowel een Mono als stereo versie. via Mixcloud is hier de stereo versie. En hier de link naar de rest van de programma's. [verborgen inhoud]

22. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra Precieze beschrijving is welkom...

• 1 antwoord
    • 819 weergaven
  23. Lekker weer luisteren aanstaande zaterdag naar Nederbeat op 192 Deze keer weer diverse verrassende platen uit de schatkamer der vaderlandse popmuziek, o.a. Young Sisters, Mike & Michael, Bintangs, Tee Set, een bijzondere uitvoering van I see your face again etc etc. Ver na de thee, tenzij je die ook 's avonds drinkt, of toch.... rond 19.45, the After Tea Groet, en veel luisterplezier, Jan

• 0 antwoorden
    • 819 weergaven
  24. Started by wim1958,

Op de stream hoor ik tegenwoordig de reclame spot voor het blad Loeloe . Ik kocht het blad destijds regelmatig in 1971 en bewaar er leuke herinneringen aan . Maar gek genoeg ken ik deze reclame , die door BlueMink werd ingezongen alleen van RNI. Is hij echt ook door Veronica uitgezonden geweest ?

• 0 antwoorden
    • 819 weergaven
  25. Started by Herman,

Ben nog op zoek naar een Miamigo file van 31-12-1976. Het uur voor dat de top 100 begint en wel het uur tussen 11 en 12 wie oh wie heeft hem. Dan is het weer compleet. Verder iedereen fijne feestdagen.

• 0 antwoorden
    • 819 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.