Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
Ruim drie uur met Hugo de Groot, Tom Hardy en Peter de Vries. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Jeroen Woelwater met Wekkerradio. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
Ad Roberts en Maarten de Jong. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 813 weergaven
-
-
Uurtje Espresso met Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 677 weergaven
-
-
Dave Asher en Peter Chicago, [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 654 weergaven
-
-
Uit het archief van Martin van der Ven: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 834 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
Tijdens de opname van de DVD over het herstel van de Veronica boordstudio, hadden we het genoegen om een aantal boortechnici voor een gesprek in Museum Rockart te ontvangen. Jaap Borst, Cees Manintveld, Hans van Velzen en Johan van der Kolk haalde herinneringen op over hun periode aan boord van de zendschepen en vertellen over de tijd na 1974. Niels Zack vroeg hen wat er gebeurde aan boord tijdens de stranding. Hoe beleefden ze de brand aan boord van de MEBO II en wat deden de mannen na hun tijd bij Veronica. Wat had Hans van Velzen met Radio Paradijs en wat zijn Jaap, Johan, Hans en Cees gaan doen na augustus 1974. U hoort en ziet het allemaal in het programma “De …
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 27 novemberr 2015 20.00- 22.00 uur en 2 december 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Willem Kistemaker Onze vaste luisteraars kennen de mantra al: 1966 is hét topjaar in de popmuziek. Dus er zijn weer orenstrelers te over. Laten we eens bij het 2e uur beginnen vandaag. Na de vertrouwde opening van The Beach Boys (foto) horen we Gilbert Becaud, in een lied dat minstens zo memorabel… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 736 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 853 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 597 weergaven
-
-
Een programma, 2 delen. 1980 klopt niet. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 910 weergaven
-
-
Full 2 hours of this show including a tour of the Mi.Amigo [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 777 weergaven
-
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 483 weergaven
-
-
JA HET IS WEER ZO VER!!! Je kunt vanaf NU weer je lijstje sturen voor de Nederbeat top 40 editie 2024, uit te zenden eind januari. Om de zaken goed te laten verlopen is het van belang om dit te doen (spelregels) : – Stuur je lijstje met 10 favoriete Nederbeat platen naar wijdraaien@gmail.com. Alleen deze inzendingen tellen mee. – De titels moeten vallen binnen de releasedata 18-4-1960 t/m 31-8-1974. – Uitsluitend producties van Nederlandse bodem. – Lijstjes zonder rangschikking van 10 tot 1 worden niet in behandeling genomen. – Niet meer dan 2 nummers per artiest, zo houden we het gevarieerd. – Aan de lijst kan geen enkel rec…
-
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 491 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 206 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
Here is Tony Allan and Mark West on August 14th 1967 from 2100-2150. http://www.mediafire.com/download.php?h5uncx8x75ce81z
-
- 0 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
Vrienden, Eind de jaren '70 had ik altijd mijn radio bij me. Ik werkte toen in de bouw, en zo was dat geen probleem. Al was het alleen maar om naar de nog laatste zeezenders te luisteren. Ik herinner me nog dat radio Caroline (Nl) alleen een bandje draaide met "Caroline o Caroline". En zo de hele dag aan een stuk. Ik wou de radio niet uitzetten om eventueel nieuws van aan boord te horen. Maar dat kwam er niet. Was de sfeer zo slecht aan boord toen? Of waren er andere redenen? Ricky
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
Twee uur Lex van Zandvoort, volgende de info bij de cassette nonstop. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 841 weergaven
-
-
De dag van de Elfstedentocht. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-