Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Roel Dickse,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 823 weergaven
  2. Started by Vincent,

Een bijna complete dag Radio Mi Amigo. Het zoutwaterteam bestond uit Dick Verheul, Herman de Graaf en Johan Visser. Dick en Johan waren bezig met hun eerste periode aan boord van de MV Mi Amigo. De programma's uit Playa werden verzorgd door Haike Debois en Ton Schipper. Op de dag dat Ton Schipper zijn programma's opname was Ferry Eden in Spanje en is in de programma's van Ton te horen. Tijdens Keukenpret was Ferry 'Dokter Pilletje' die het recept van de dag voorlas: worteltjes uit blik. Verder was het kenteken van de dag met de autosticker actie (13:00, 17:15) AGA 643, het nummer van de dag (om 11:00) was 14. Tijdens Baken 16 kondigde Herman de Graaf aan dat er een nieuwe…

3. Started by Vincent,

Ik zoek de datum: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 990 weergaven
  4. Een Baken 16 en twee Flashback shows. Bij de alle drie is de datum niet zeker, bij de Flashback shows ontbreekt tijdstip en presentatie. Wie wil de ontbrekende info aanvullen? MiAmigo-19780410OF19780411-1300-1400-RobHudson-Baken16 MiAmigo-19780411-Flashbackshow MiAmigo-19780413-Flashbackshow.mp3 Opnames komen uit het archief van Ton van Draanen.

• 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Started by Vincent,

Onder het motto 'we gaan op vakantie naar zee en nemen op de ipod mee' een maandje Radio Mi Amigo. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [v…

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen. Uitzenddatum niet bekend.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  7. Drie kwartier uit augustus 1976 (volgens de cassette). Exacte datum ontbreekt. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. Radio Mi amigo - Baken 16 - Marc Jacobs - 04-02-1977 12.00-14.00 uur Bron: de buren Wim

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  9. baken16-a [verborgen inhoud]

10. Weet niet of ze dit jaar online hebben gestaan. Ik was toen buiten aan het werk voornamelijk, maar deze kwam ik op een oud schijfje tegen en wil ze dus met jullie delen baken16bartvanleeuwen2607197612001300 http://www68.zippyshare.com/v/83754959/file.html baken16bartvanleeuwen2607197613001400a http://www21.zippyshare.com/v/66139200/file.html

11. Ik heb voorbij horen komen Stan Haag en Joop Verhoof, maar niet inhoudelijk geluisterd voor dateringen en benoeming. Kan ik een beroep doen op jullie? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames zijn afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 9 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. Gast
    Started by Gast,

Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van deccenia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Commercials 1974 1979 [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.

13. Gast

Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van deccenia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Compilatie Countdowns Radiosets (de typische countdowns voorafgaand aan een Playa tape) [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free…

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  14. Gast
    Started by Gast,

Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van deccenia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Compilatie DJ Jingles [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.

• 2 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  15. Started by Vincent,

Kan iemand deze dateren? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Het kan zijn dat ik ze al eerder heb aangeboden, maar bij het opruimen van mijn hardeschijf kwam ik een map tegen met deze inhoud. Mocht iemand zich vervelen en ze willen dateren... dan kan ik ook deze map 'opruimen'. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] - 14-12-1976 - 1600-1700 [verborgen inhoud] - 13-12-1976 - 1600-1700 [verborgen inhoud] 03-07-1978 - 1900-1930 - Rob Hudson - Gouden van Dagen [verborgen inhoud] - 06-19-1984 [verborgen inhoud] 20-08-1978 met Dick Verheul [verborgen inhoud] 22-08-1978

• 17 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  17. Vier uurtjes Radio Mi Amigo zonder datum. Kunnen jullie kijken of je ontbrekende gegevens kan achterhalen? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

18. Een opname van 40 jaar geleden. Datum is niet bekend. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 849 weergaven
  19. Started by Vincent,

Deze opname kan nooit van 31-08-1978 zijn. Iemand enig idee? [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. Started by Vincent,

Een aantal losse fragmenten van Radio Mi Amigo: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En vermoedelijk ook 9 september: [verborgen inhoud] En vermoedelijk uit dezelfde maand nog een fragment: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Alleen een klik op de link is voldoende om te loaden en te luisteren [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Toen ik deze afspeelde kreeg ik deze foto te zien in m'n Music Bee. Hij is gehaald bij Martin van der Ven van Offshore Radio (DE) Was ooit de site die ik controleerde met veel plezier op links Groetje, Martin

22. Radio MI Amigo - Frank van der Mast - Baken 16 - 1977 [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo frank van der Mast - Baken 16 - 1977 - 2 [verborgen inhoud]

23. Gast
    Started by Gast,

Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Frequentie Jingles 1974 1979 [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.

• 1 antwoord
    • 2,2k weergaven
  24. Started by martinja,

Radio Mi Amigo - Haike Dubois [verborgen inhoud]

25. Gast

Als mens vergeten we vaak dat wij allen als "jonge gasten" - tieners, iets hebben beleefd waar men zich in de huidige tijden geen idee meer van kan vormen. Fan zijn van iets die ver van ons af was, en daarenboven als illegaal werd beschouwd. Wat ook met Mi Amigo te maken had was van ons, "de grote Mi Amigo familie". Iedereen wist bij beter weten in hoe alles reilde en zeilde. Sommige luisteraars wisten vaak de betekenis van de codes, alhoewel zij het verschil niet kenden tussen fuel of een lek aan boord. Een verhaal van 1974 tot 1978, en later een stukje in 1979, die het ons nog mogelijk maakt om "die tijden" te herinneren. Bewijs hiervan, dat uit die pe…

• 0 antwoorden
    • 3,1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.