Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Een uurtje nonstop gouwe ouwe: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 632 weergaven
  2. Started by mart538,

Mooie single op de kop getikt de Close down van Radio Noordzee 1970 op het Cress Records Label alleen uitgeven in Engeland Ik deel hem maar even met jullie. [verborgen inhoud] Have Fun Mart538

• 0 antwoorden
    • 632 weergaven
  3. Started by Vincent,

Volgens de cassette de eerste keer Gert van der Zee met 3 om 3. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 632 weergaven
  4. Deze cassette komt uit de collectie van Alex uit Alkmaar. Als ik het cassettelabel mag geloven is dit opgenomen op een zaterdag, het bericht over Glenholmes doet me vermoeden dat dit mogelijk is opgenomen op zondag of maandag. [verborgen inhoud] Ook zie ik de term Oud en Nieuw, maar ook Windkracht 4-6 als programma titel

5. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 632 weergaven
  6. Dit zijn nog een paar opnamen rond de klok van 16:00 waarbij Bart met Eddy Becker spreekt en vervolgens met Peter Teekamp. Peter leest het nieuws van 16:00.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 631 weergaven
  7. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Caroline zo 15-07-79 1600 - 1700 uur [verborgen inhoud] Caroline zo 15-07-79 1700 - 1730 uur [verborgen inhoud]

8. Caroline North 1967 08-13 1200-1300 JerryKing.mp3 [verborgen inhoud] Caroline North 1967 08-13 1300-1400 JerryKing.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  9. MiAmigo07111977HermanDeGraaf12221323Baken16 [verborgen inhoud]

10. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 6 december 2015 20.00- 22.00 uur en vrijdag 11 december 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Eduard Hanauer ​Ach, ach, wat is er toch een onrecht in de wereld. Er zijn natuurlijk teveel brandhaarden waar mensen elkaar schijnbaar om niets de hersens inslaan. Maar ik wou het even hebben over het iets kleinere onrecht. Bijvoorbeeld dat m.i. de beste single van The Applejacks, I’m Through, helemaal niets doet.… lees verder > [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  11. Started by Vincent,

Opgenomen door Martin van der Ven. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  12. Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  13. Started by bertus,

RNI 1970-09-13 1100-1200 MichaelLyndsay.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  14. [verborgen inhoud] na de toespraak van Stan schakelt Joop over naar de Joepie Top 50 en begint Peter van Dam met de Vliegende top 50

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  15. Helaas, ergens tussen de wal en het schip is er iets mis gegaan (en rederij Bouman was niet te bereiken om met de juiste tape naar het schip te varen... ) waar door de hier aangekondigde uitzending niet is afgespeeld maar de oude opname van vorige week. Jullie houden dus nog te goed: 3 nummers van de Dizzymansband in deze Nederbeat op 192 ivm met het overlijden van Jacques Kloes, zanger van DMB. Ik had een single van ze, mijn verbeelding werd behoorlijk geprikkeld door Shocking, in the year 2005 there will be no human life... mooie muziek van een goede band, en de zanger is ons nu ontvallen R.I.P. Jacques. Verder o.a Margie Ball, Tee Set (en waar kwam die wiet n…

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  16. Deze opname komt van een cassette van ANORAKS UK. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 631 weergaven
  17. Started by Vincent,

3 uur 3 om 3 met Erwin van der Bliek. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  18. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  19. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  20. [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  21. Veronica Advertentie poster 1967-07-12 Vaals kan Veronica niet ontvangen [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  22. Started by Vincent,

De American Texas Top 40 met Erwin van der Bliek. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  23. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 18 januari 2015[verborgen inhoud][verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 21 januari 2015, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] ​In dit eerste (Amerikaanse) uur worden we meteen wakker geschud door Adam Faith met zijn Roulettes, in één van hun opwindendste nummers, misschien wel sowieso één van de meest opwindende nummers aller tijden, It’s Alright. Dan een lekker b-kantje van Sam Cooke, Cousin of Mine. Zijn naam staat er als… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  24. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.