Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
Ik zat me al een tijdje af te vragen waar dat "CV" voor stond/staat. Natuurlijk dacht ik niet aan de verwarming... Maar ik zocht in de hoek van de BV en de VOF... Je ziet het eigenlijk nergens meer, maar het bestaat nog steeds! Gelukkig hebben we tegenwoordig WikiPedia: En, ook grappig en misschien wel de reden dat Veronica ook een CV was: Zinloze info, waarschijnlijk, maar ach... ;)
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
playback-1-december-1963 ​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 1 december 2013, 20-22 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Techniek: Jaap Lensen ​Langzamerhand komt er in Amerika toch steeds interessantere muziek uit. De ‘oudjes’ proberen wanhopig het tij te keren, zoals Rick Nelson wiens nieuwste, Today’s Teardrops, een exacte copie lijkt van Hello Mary Lou, compleet met meester-gitarist James Burton. Sammy Davis Jr., Bobby Vinton, Connie Francis, en zelfs het gelegenheidsduo Bob Luman en Sue Thompson, ze proberen het wel, maar ja, tegen het frisse geluid van All My Loving van The Beatles ka…
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 950 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-