Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
Presentatie: Willem Duys Afkomstig van de originele studiotape, afgespeeld op een Telefunken M24, net als destijds. http://www70.zippyshare.com/v/16592743/file.html Wat ik me wel afvraag: Gingen deze tapes aan boord, of werden ze in een uurtape gekopieerd? En waar, in welke studio, werden deze kwartiertjes opgenomen? Hoe dan ook: Veel luisterplezier allen!
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Een topic waarin je de nieuwe aanwinsten voor je Veronica collectie kunt tonen. Op het "oude" forum zag je in een soortgelijk topic nog wel eens wat voorbijkomen, dus... Vandaag heb ik mijn collectie ook weer wat kunnen uitbreiden. Met enkele direct Veronica gerelateerde zaken en met enkele indirecte zaken. Allereerst: Een volgens mij originele studiotape (volspoor mono) met een sponsorkwartier, in doosje. Helaas klopt het doosje niet met de tape. De tape is uitgezonden op 22-5-1966, echter het doosje geeft 30-10-'66 aan. Het mag de pret niet drukken. Het betreft een zeer goed behouden opname van "Radio Renault", door Willem Duys. I…
-
- 11 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]