Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 628 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 628 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 628 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 627 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 626 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
-
Zoals altijd op zaterdagmiddag stem ik af op Radio 192, omdat ik het altijd plezierig luisteren vind naar de dj's van de Zaterdagmiddaggebeurtenis. Dus kijk ik ook meteen even naar de lijstjes, maar die waren nog van afgelopen week. De ABTT zit zelfs nog in week 38 en de Fab 40 was ook nog niet vernieuwd. Wel de British Top 40. Hoe dan ook, voor de top 40 en tipparade kun je natuurlijk ook de website van de top 40 checken, maar ik vind ook altijd de extra informatie erbij erg leuk om te lezen. Geen stress overigens, ik zie het wel verschijnen. Het viel me alleen op. Fijne uitzending.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
Hm, interessante nummers weer, deze week! Bijvoorbeeld het origineel van Baby I'm Yours. Wij kennen het van Peter & Gordon. Of misschien wel van The Arctic Monkeys, wie weet. Maar luister dit eerste uur naar Barbara Lewis die het een half jaar vóór P & G uitbracht. Nog zo'n origineel is Sitting in the Park, waar Georgie Fame eind 1966 een fraaie versie van maakte. Hier de componist zelf, Billy Stewart. Wie was dat ook alweer? O ja, die later die rare versie van Summertime maakte. Dezelfde hikjes die hij daarin gebruikte hoor je hier ook al. Een aanrader is ook Reno Nevada, van en door Richard Farina, met hulp van Mimi Farina, die eigenlijk een zusje was van Joa…