Geplaatst 26 maart 201213 jr. De meeste uitzendingen die hier geplaatst worden zijn muziekgerelateerd, vandaar dat ik geen idee heb of hier interesse voor is. Ik houd van radio in al zijn facetten. Een "gespreksprogramma", zoals de NCRV het noemt. NCRV-H1-19850919-1400-1600-NCRV-Globaal-JohanSchmitz NCRV-Globaal is een programma waarbij langdurig met een bekende Nederlander in de studio wordt gesproken. Tevens komen er anderen aan het woord over hun relatie met de studiogast. Dit keer staat acteur in ruste Johan Schmitz centraal. Presentatie: Gerard van den Berg en Kirsten Klijnsma. De pauzetoets is gebruikt om het geheel op een C-90-cassette te krijgen, de muziek is dus niet bewaard gebleven.
Geplaatst 27 maart 201213 jr. Goed plan! Gesproken woord programma's zijn echt bewerkelijke programma's. Nou eens niet "plaatje op, plaatjes af". Hulde. Juul
Geplaatst 1 april 201213 jr. Bedankt. Ook dit was (en is) er op de radio want het medium heeft zeker meer te bieden dan alleen maar muziek. En dat maakt radio juist zo interessant dus ook van mijn kant: hulde!.
Geplaatst 1 april 201213 jr. mmm Kirsten, ze zou niet veel later naar Groningen gaan en daar haar kwaliteiten laten horen bij Radio Noord. Klasse en leuk terug te horen groet Hans
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.