Geplaatst 29 maart 201213 jr. De kogel is door de kerk, na jarenlang grasmaaien ga ik zelf sierbestrating aanleggen. Het voorwerk zoals afgraven was zwaar maar de basis ligt er en er wordt 3 m3 zand op gestort. Ik heb geen ervaring met straten maken maar op youtube zijn er genoeg mensen die geduldig uitleggen hoe het moet. Enfin, hier een kijkje op onze bescheiden tuin op het zuiden waar het van voorjaar tot herfst heerlijk toeven is.
Geplaatst 29 maart 201213 jr. Leuk Harm. Gewoon proberen dus. Maar volgens mij komt dat wel goed. Hou ons op de hoogte! Juul
Geplaatst 29 maart 201213 jr. Een zware klus, maar niet moeilijk. Dit is iets waar je gewoon aan moet beginnen. Denk aan je rug Harm ! Rien
Geplaatst 29 maart 201213 jr. Auteur Leuk Harm. Gewoon proberen dus. Maar volgens mij komt dat wel goed. Hou ons op de hoogte! Juul Maar natuurlijk, ik zal telkens foto's uit dezelfde hoek nemen. Een zware klus, maar niet moeilijk. Dit is iets waar je gewoon aan moet beginnen. Denk aan je rug Harm ! Rien Ik heb een zwakke rug dus ben extra voorzichtig. Eerst door de knieën en dan pas tillen.
Geplaatst 31 maart 201213 jr. Auteur De 3 kuub zand ligt er in! Hebben we met zijn drieën gedaan. Morgen met de trilplaat er over heen en afrijen (ik wist tot vorige week niet eens wat dat was...).
Geplaatst 31 maart 201213 jr. En viel het mee, Harm, of was het toch wel zwaar ? Tenslotte was dit 4500 kg zand ! Rien
Geplaatst 31 maart 201213 jr. Leuk Harm, Bij mij op de Veluwe zeggen ze;"Zondag's werk is niet sterk". Maar ja, de mannenbroeders (SGP) zeggen en vinden wel meer. Juul