Spring naar bijdragen

radio 3 filmpje 1989


Juul

Aanbevolen berichten

Toch leuk om weer eens een studio te zien zonder een woud aan beeldschermen en om zichzelf lachende sidekicks.

En monteren van een ouderwetse tape, wie leert dat tegenwoordig nog?

De computer is in veel gevallen een uitkomst, maar ik ben blij dat ik de 'ouderwetse' tijd nog heb meegemaakt.

Het was soms zoveel leuker. Of ben ik de enige die er zo over denkt? (ik word oud, ik weet het. Mijmer, mijmer...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Leuk, de toptijd van Avro 3, met Bas Westerweel en Aldith Hunkar. Lekker eigenwijze radio, met live-bandjes in de studio in plaats van het zoveelste hitparade programma. Gelukkig is 3 FM tegenwoordig ook weer op die toer.

Zo heb ik het monteren ook geleerd trouwens: schaar en plakband.

Dank!

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn is dit een filmpje uit 1991. Vanaf 7 oktober 1991 had Bas Westerweel namelijk een middagshow op de maandagmiddag en dat heette Noord Zuid Oost Westerweel en dat kwam na het programma van Robin Albers. Rick van Velthuysen was toen al weg bij de AVRO. En in 1989 zat Aldith Hunkar nog niet bij de AVRO. Aldith presenteerde in de nacht van 5 op 6 november 1990 op Radio 1 en 2 haar eerste Nachtdienst en op 3 maakte ze op Oudejaarsdag 1990 haar debuut ze presenteerde toen de Arbeidsvitaminen gevolgd door een uurtje Roulette met uitsluitend nieuwe muziek.

Frank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie de het knippen van de bandrecorder band of werken met een audio programma alleen maar als een hulpmiddel.

Je hebt nog steeds een vakman nodig om te horen of dingen goed zijn, of timing juist is etc.

Vergelijk het met een schroefmachine, als je niet kan schroeven gaat hij nog steeds scheef.

Kijk zo is het maar net!

"Als je geen oren aan je kop hebt gaat het niet".

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.