Spring naar bijdragen

Ferry Eden voor het eerst op Mi Amigo


hippo96

Aanbevolen berichten

EInd 1977 had Mi AMigo ook enkele weken avonduitzendingen.

Hierbij de eerste opname van De Hof Van Eden van Ferry Eden welke werd uitgezonden op 24 oktober 1977.

Groet,

Robert

https://rapidshare.com/files/3097587301/19771024_1900-2000_FerryEden_HofVanEden__eerste_uitzending___F0816_.mp3;

https://rapidshare.com/files/366428535/19771024_2000-2100_FerryEden_HofVanEden__eerste_uitzending___F0817_.mp3;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo erg is dat toch ook weer niet peter,er zijn veel lief hebbers zoals ik die deze uren niet hebben.bovendien hoef je met de buren geen medelijden te hebben die zijn zelf ook niet zo correct.ik ben de eerste week van jan. lid geworden heb netjes mijn leden bijdrage overgemaakt,maar heb tot op de dag van vandaag niets meer van ze gehoord.groetjes van henk roos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren liefhebbers,

volgens mij gaat het er toch om dat we met elkaar zoveel mogelijk uren delen?

Van eigen opname's uit die tijd tot en met gedownloade of gecopieerde bandjes. Waar het vandaan komt boeit mij niet zo, eerlijk gezegd.

Ik stel mijn hele verzameling (honderden uren) graag ter beschikking.

Als we dat allemaal doen, hebben we straks van 01-01-74 tot en met 20-10-78 compleet.

Ja, we houden moed ;-)

Groet,

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

Er zullen ongetwijfeld wel eens bestanden opnieuw worden aangeboden, of het nou van hier is, van het offshore forum of van een andere website. De fora bestaan prima naast elkaar en het klakkeloos kopieren van links die net op het andere forum zijn geplaatst lijkt me niet de bedoeling. Of dat ook het geval is kan ik niet beoordelen.

Ik zou willen vragen om discussies over het wel en wee van het offshore forum ook daar te voeren en niet hier "achter hun rug om". Dat lijkt me niet netjes.

Graag weer verder over Ferry Eden en de Hof van Eden. (een programmanaam die overigens een jaar of 10 geleden ook nog is gebruikt bij een lokale omroep in Twente. Zal eens kijken of ik daar nog wat jingles en of opnames van heb.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag weer verder over Ferry Eden en de Hof van Eden.

Ik sluit me hierbij aan. De beide uurtjes uit het archief van de Downloadclub:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Voor Robert: je kunt beter geen Rapidshare gebruiken. Het is zonde van de tijd die je erin steekt. Downloaden is praktisch niet mogelijk.

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.