Geplaatst 21 april 201213 jr. Ik heb de playlist er bij gedaan, dan kan je zelf bepalen of je de moeite neemt om er naar te luisteren Veronica-20120229-RobVanSomeren-Somertijd-Fuckschrikkelijke15 Editie2012 01 Dingetje - Kaplaarzen 02 Rotterdam Termination Source - Poing 03 Cliff Richards and the Young Ones - Living Doll 04 Pater Moeskroen - Roodkapje 05 MC Miker G en DJ Sven - Holiday Rap 06 Lawineboys - Seks met die kale 07 Badesalz - I still haven't found what I'm looking for 08 Jiskefet - Er zit een haar in mijn glas 09 Monty Phyton - Always look on the bright side of life 10 Crazy Frog - Axel F 11 André van Duin - Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje 12 Captain Jack - Captain Jack 13 Huub Hangop - Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant 14 The Firm - Star Trekkin' 15 Mannekoor Karrespoor - Mooi man
Geplaatst 21 april 201213 jr. Goh z'n compagnons in het programma staan op 5 en 1... Helaas ken ik bijna alle nummers die in die lijst staan. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn ;)
Geplaatst 2 juli 201213 jr. Ik heb de playlist er bij gedaan, dan kan je zelf bepalen of je de moeite neemt om er naar te luisteren Veronica-20120229-RobVanSomeren-Somertijd-Fuckschrikkelijke15 Editie2012 03 Cliff Richards and the Young Ones - Living Doll 09 Monty Phyton - Always look on the bright side of life Staan toch echt twee goeie platen in. Edwin
Geplaatst 2 juli 201213 jr. Het ergste is dat ik al die platen heb, zoals waarschijnlijk velen hier. Maar om ze nou na elkaar te draaien... Neen! Overigens hoort Monty Phyton niet in dit lijstje thuis, zoals Edwin ook al concludeerde. Da's gewoon een goeie plaat. Over Cliff & Co twijfel ik nog. ;-) Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.